۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82858468
T T
۰ نفر

خريد و فروش موادمحترقه خطرناك در بروجرد ممنوع شد

۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82858468
خريد و فروش موادمحترقه خطرناك در بروجرد ممنوع شد

بروجرد - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان بروجرد گفت: خريد و فروش مواد محترقه خطرناك در بازار ممنوع بوده و پليس با افراد متخلف برخورد قانوني مي كند.

سرهنگ محمدقاسم ميري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه آخر سال و پيشگيري از آسيب رسيدن به شهروندان خريد و فروش مواد محترقه خطرناك در اين شهرستان ممنوع شده است.
وي به خانواده ها توصيه كرد مراقب فرزندان خود باشند و از خريد مواد محترقه خطرناك كه ممكن است به فرزندان آنان اسيب جدي بزند، خودداري كنند.
وي اظهار داشت: هر ساله در آستانه سال نو و چهارشنبه آخر سال شاهد حوادث دلخراشي ناشي از انفجار مواد محترقه و مصدوميت و يا حتي كشتن شدن افرادي هستيم كه اين موضوع باعث شده پليس اقدامات پيشگيرانه اي براي جلوگيري از اينگونه حوادث انجام دهد.
وي بااشاره به اينكه مردم مواد محترقه خطرناك را در ظروف شيشه اي و فلزي نگهداري نكنند اظهار كرد: مواد محترقه در صورت انفجار ذرات شيشه و فلز را به اطراف پرتاب مي كنند و باعث مصدوميت شديد افراد مي شوند.
وي اضافه كرد: در آيين چهارشنبه سوري شهروندان از آتش زدن لاستيك خودرو، هيزم و كارتن هاي خالي در معابر و واحد هاي مسكوني و پرتاب كردن مواد آتش زا بر روي درختان و بالكن و بام منازل خودداري كنند.
فرمانده انتظامي بروجرد گفت: شهروندان بروجردي با رعايت نكات ايمني و مراقب كردن از فرزندان خود چهارشنبه آخر سال را به شبي خوش و زيبا تبديل كنند.
/6060/7190