۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
کد خبر: 82879943
T T
۰ نفر

تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد در ابهر پلمپ شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۱:۰۰
کد خبر: 82879943
تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد در ابهر پلمپ شد

زنجان - ایرنا - رئیس اداره استاندارد شهرستان ابهر از پلمپ تجهیزات بازی فاقد مجوز استاندارد در پارك پردیس شهر ابهر خبر داد.

به گزارش ایرنا، امیرحاجی قربانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برای حفظ ایمنی و سلامت استفاده كنندگان از تجهیزات تفریحی و اجرای مقررات استاندارد اجباری تجهیزات بازی، 2 دستگاه كشتی و صندلی پرنده، مستقر در شهربازی پردیس شهر ابهر، توسط كارشناسان اداره استاندارد این شهرستان پلمپ شده و غیر قابل بهره برداری است.
وی علت پلمپ این تجهیزات را، اتمام اعتبار مجوز استاندارد و عدم اقدام مالكان و یا بهره برداران آنها جهت تمدید مجدد گواهی استاندارد ذكر كرد.
به گزارش ایرنا نصب تجهیزات بازی در شهربازی و پارك ها منوط به ثبت آن در سامانه نظارت بر وسایل تفریحی است و این تجهیزات از سوی شركت بازرسی كه مورد تایید سازمان ملی استاندارد است بررسی و مجوز نصب به آنها داده می شود.
به گفته مدیر كل استاندارد استان زنجان با توجه به نزدیك شدن فصل تابستان و افزایش تقاضا برای استفاده از مجموعه های تفریحی توسط كودكان و نوجوانان، بازرسی و بررسی وضعیت ایمنی تجهیزات بازی موجود در شهربازی های سطح استان، در دستور كار این اداره كل قرار دارد.
7312/6085