۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۰۷
کد خبر: 82989975
T T
۰ نفر
بخشي از افزايش قيمت ها، نتيجه جنگ رواني دشمن است

رشت - ايرنا - نماينده ولي فقيه در استان گيلان و امام جمعه رشت گفت: بخشي از افزايش قيمت كالاها در كشور، نتيجه جنگ رواني دشمنان نظام و انقلاب اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله رسول فلاحتي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلي اين كلانشهر با بيان اينكه دشمن تلاش مي كند با اختلال در نظام اقتصادي مردم را نسبت به انقلاب بي مهر كند، افزود: هدف دشمن اين است كه كارآمدي نظام و مديريت اسلامي را سست نشان دهد.
وي اظهار داشت: دشمنان ايران اسلامي اخيرا مردم را به خيابان ها فراخوانده اند تا با اعتماد زدايي به اهداف خود برسند اما به فرموده رهبري، اين خيال خام دشمن راه به جايي نمي برد زيرا آنها هنوز ملت ما را نشناختند.
امام جمعه رشت با تصريح اينكه نظام اسلامي از استحكام ويژه اي برخوردار است، گفت: برخي از مشكلات نيز ناشي از نقصان در شماري از دستگاه هاست و از دولتمردان و قواي سه گانه مي خواهيم اگر مديري كارآمدي ندارد، سريعا او را تغيير داده و مديري مومن، با تقوي و مجاهد را وارد عرصه كنند.
آيت الله فلاحتي اضافه كرد: در داخل كشور اقتصاد مقاومتي را به درستي نديده ايم؛ اقتصاد مقاومتي آن است كه رهبر انقلاب اسلامي در تراز مردم ايران اسلامي مي خواهند.
وي در خاتمه سخنانش اظهار داشت: اينكه رئيس جمهوري آمريكا مذاكره با ايران را مطرح مي كند سوال اين است تا حالا كجا بوديد؟
امام جمعه رشت با بيان اينكه مردم همواره پيرو خط امام راحل و رهبري هستند، گفت: مطالبات رهبري، مطالباتي دلسوزانه است و بعد از رحلت امام راحل هرجا كه شاهد رشد و شكوفايي بوده ايم، به سبب مجاهدت ها و راهنمايي هاي رهبري فرزانه انقلاب بوده است.
7286/2007