۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83197062
T T
۰ نفر

انقلاب حاصل تاسي از قرآن و تفكر امام (ره) بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷، ۱۶:۰۲
کد خبر: 83197062
انقلاب حاصل تاسي از قرآن و تفكر امام (ره) بود

شيراز-ايرنا- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بقيه الله (عج) شيراز گفت: در زماني كه هر حركتي از تفكرات بلوك شرق و غرب شكل مي گرفت، انقلاب اسلامي ايران با تاسي از قرآن و رهبري امام خميني (ره) به پيروزي رسيد.

به گزارش ايرنا سرهنگ مجيد علي پور، دوشنبه در چهارمين روز از دهه فجر در نشست خبري اظهار داشت: ظرف 40 سال كه از پيروزي انقلاب اسلامي سپري مي شود، دشمن با تمام توان خود تلاش كرده به اين نظام لطمه بزند اما در اين كار ناكام مانده و موفق به ايجاد هيچگونه خللي در روند حركت جمهوري اسلامي نشده است.
وي اظهار داشت: دشمن با استقاده از قدرت رسانه و فريب افكار عمومي، همچنان مي كوشد به اهداف شوم خود دست يابد و در مسير انقلاب خلل ايجاد كند.
علي پور، گفت: ايران اسلامي در حوزه فناوري، دموكراسي و عرصه هاي مختلف، دستاوردهاي فراواني داشته اما بدخواهان و دشمنان اين انقلاب تلاش مي كنند آنها را كم اهميت جلوه دهند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه بقيه الله (عج) شيراز اضافه كرد: يكي ديگر از شيوه هايي كه دشمن در مورد ايران اسلامي دنبال مي كند، وارونه نشان دادن ماهيت رژيم پهلوي است و در حاليكه از خصوصيات اين رژيم، وابستگي و فساد بود و در مدت حاكميت آن بر ايران، فضاي خفقان چيره شده بود، اما دشمنان در تكاپو بوده و هستند تا اين واقعيت سياه را به گونه اي ديگر جلوه دهند.
علي پور ادامه داد: برجسته كردن مشكلات و تعميم آن به كل نظام، يكي ديگر از ترفندهاي دشمن است و اگر چه منكر وجود مشكلات نيستيم اما فضايي كه دشمن ترسيم مي كند بسيار متفاوت است.
وي، با اشاره به اينكه مهم ترين راهبرد دشمن براي تضعيف جمهوري اسلامي،نااميد كردن و ايجاد نارضايتي در بين مردم است، اظهار داشت: راهكار مقابله با اين شيوه، خدمات رساني به مردم است، مسئولان نيز بايد بدانند كه‌ مديريت آنها از مردم و انقلاب است و قدردان اين موهبت باشند.
علي پور با بيان اينكه مردم دغدغه معيشت و اشتغال دارند، اظهار داشت: بايد با نگاهي به گذشته به فكر حركت به سمت آينده بود و تنها راه حركت رو به جلو، از درون نظام محقق مي شود و اگر به اقتصاد مقاومتي عينيت بخشيم اين مسير برايمان هموار خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج بقيه الله (عج) در شيراز در بخش ديگري از سخنان خود در مورد برنامه هايي كه اين نهاد براي گراميداشت دهه فجر و پاسداشت انقلاب تدارك ديده است، گفت: اين برنامه ها مشتمل بر 6 سرفصل، بزرگداشت انقلاب، بزرگداشت شهدا، محروميت زدايي، آيين هاي فرهنگي و هنري، رقابت هاي ورزشي و نشست هاي بصيرتي است.
علي پور افزود: در اين ايام در مجموع 85 عنوان برنامه از سوي اين نهاد برگزار مي شود.
به گفته وي، همچنين در اين دهه 110طرح عمراني كه شامل ساخت واحد مسكوني براي محرومان، برگزاري 10 كارگاه اشتغالزايي، تهيه انشعاب فاضلاب، راه اندازي زمين ورزشي و ساخت خانه عالم در مناطق روستايي است به بهره برداري مي رسد.
علي پور ادامه داد: تامين جهيزيه براي نوعروسان نيازمند، توزيع بسته ارزاق بين نيازمندان، اجراي 14 برنامه فرهنگي و برگزاري نمايشگاهي از دستاوردهاي انقلاب از ديگر برنامه هايي است كه اين نهاد براي دهه فجر تدارك ديده است.
ع.پ /6118