۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۸
کد خبر: 83249178
T T
۰ نفر

نظارت بر اصناف دامغان در نوروز تشديد مي شود

۲۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۰۸
کد خبر: 83249178
نظارت بر اصناف دامغان در نوروز تشديد مي شود

سمنان- ايرنا- رئيس اتاق اصناف دامغان گفت: بازرسي و نظارت بر واحدهاي صنفي شهرستان از اواخر اسفندماه و به مناسبت نوروز تشديد شده است.

ابوالفضل باقريان عصر سه شنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: اتاقك بازرسي و اصناف دامغان در مركز شهر به منظور نظارت بيشتر بر بازار عيد ايجاد شده است.
رئيس اتاق اصناف دامغان گفت: از تاريخ 15 اسفند 97 الي 18 فروردين 98 پنج گشت بازرسي اصناف به صورت دوره اي كار نظارت بر واحدهاي صنفي را بر عهده دارند.
باقريان با اشاره به اينكه كشيك نوروزي بازرسان اصناف در اين ايام به ويژه در تعطيلات نوروز نيز آماده نظارت بر بازار هستند، خاطر نشان كرد: بازرسان اصناف به صورت ميانگين در هر هفته 80 الي 90 بازرسي از واحدهاي صنفي انجام مي دهند كه اين آمار در تعطسلات نوروزي افزايش مي يابد.
باقريان اضافه كرد: نمايشگاه بهاره دامغان با عرضه پوشاك، آجيل، صنايع دستي و سوغات از 17 الي 25 اسفندماه در سالن مديريت بحران شهرداري دامغان برگزار شد.
رئيس اتاق اصناف دامغان تصريح كرد: امسال 17 دوره آموزشي در خصوص كالاهاي قاچاق، مكاسب اخلاق اسلامي و قانون نظام صنفي براي بازاريان و اصناف اين شهرستان برگزار شده است.
به گزارش ايرنا، در شهرستان دامغان چهار هزار و 625 واحد صنفي داراي پروانه كسب وجود دارد و حدود 250 واحد فاقد جواز كسب هستند.9856/6103