۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83689369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم‌های مذهبی و فرهنگی آستان عبدالعظیم (ع) به آینده موکول شد

شهرری - ایرنا - براساس تصمیم ستاد مقابله با بحران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در پنجم اسفندماه، برگزاری مراسمات مذهبی و فرهنگی این آستان به زمان آینده موکول شد.

به گزارش شامگاه دوشنبه از روابط عمومی حرم عبدالعظیم حسنی (ع)؛ بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در این ستاد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین حفظ سلامتی زائرین و مردم،  مراسم های مذهبی و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی آستان مقدس تا اطلاع ثانوی تعلیق و به زمان مناسب دیگری موکول‌ شد.  

در همین راستا دور ضریح های مطهر نرده‌های حائل قرار داده شده و برای جلوگیری از شیوع این ویروس،   برنامه ریزی های ویژه ای در دستور کار آستان قرار گرفته که یکی از این اقدامات، ضد عفونی کردن مستمر ضریح مطهر و بخش های مختلف آستان می باشد.  

خاطر نشان می‌شود کتابخانه، موزه، خانه علم و آسمان نما، مرکز نجوم و کلاس های مرکز آموزش قرآن نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش مراجعین  معذور بوده و دربهای آستان در ساعت ۲۲ هر شب به منظور نظافت و ضدعفونی بسته خواهد شد.

در پایان این گزارش آمده است: ضمن آرزوی سلامتی برای مردم عزیز و غیور ایران اسلامی، گذر از این بلا و گرفتاری را از درگاه حضرت باریتعالی مسئلت میداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha