۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 83809269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد جمعیت دلفان غربالگری کرونا شدند

۱۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83809269
۱۰۰ درصد جمعیت دلفان غربالگری کرونا شدند

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: ۱۰۰ درصد جمعیت شهرستان غربالگری سلامت و کرونا شدند.

 حشمت بهمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک مرکز ۱۶ ساعته در شهرستان نورآباد و ۲ مرکز ۲۴ساعته در هفت چشمه و برخوردار در جهت غربالگری سلامت و کاهش مراجعه مردم به بیمارستان در این شهرستان راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۳۵ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی در بین مردم توزیع شده است، بیان کرد: با راه اندازی شماره تلفن ۴۰۳۰و سامانه خوداظهاری و از ظرفیت فضای مجازی توانسته ارتباط خوبی با شهروندان در خصوص آموزش و توجهی نکات بهداشتی و غربالگری صورت گیرد.

فرماندار دلفان اظهارداشت: با هماهنگی این فرمانداری و استفاده از ظرفیت های بسیج، جهادی و انجمن های مردم نهاد فعالیت های چشمگیری در جهت گندزدایی و ضدعفونی معابر شهری و روستایی صورت گرفته که تا به امروز  ۳۹ ۰  روستا ضدعفونی و گندزدایی صورت گرفته است.

وی به اقدامات ستاد مقابله با کرونا در دلفان اشاره کرد و یادآور شد: تا اکنون پیش از ۲۰جلسه با حضور اعضای ستاد مقابله با کرونا برگزار گردیده که برای جلوگیری از شیوع  کرونا، مسدود نمودن کلیه ورودی و خروجی های بازار نوراباد و ایجاد محدودیت ترافیکی و تجمعی از مهترین اقدامات این ستاد بود است.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha