۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 1028
کد خبر: 83822226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محدودیت تردد از سه‌شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود

ساری - ایرنا - پلیس راهور نیروی انتظامی جمهوری اسلامی محدودیت‌های ترافیکی جاده‌‎های مازندران را از روزسه شنبه ۲۷خرداد تا روز یکشنبه اول تیر ماه را اعلام کرد.

بر اساس برنامه ریزی پلیس راهور محور کندوان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت جنوب مسدود و از ساعت ۱۵ سه شنبه تا ۲ بامداد روز بعد از جنوب به شمال یک طرفه می شود.

همچنین از ساعت ۱۲ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ( ۲۹ خرداد تا ۳۱ خرداد ) تا ۲ بامداد روز بعد از کرج به شمال مسدود  و از ساعت ۱۵ همان روزهای اعلام شده  تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به جنوب یک طرفه می‌شود.

محور هراز 

طبق اعلام پلیس راهور  تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین از ساعت ۱۲ روز  سه شنبه  ۲۷خرداد تا ۲ بامداد یکشنبه اول تیرماه در جاده هراز ممنوع است.

همچنین تردد خودروها از ساعت ۱۲ جمعه و شنبه ۳۰ و ۳۱ خرداد تا ۲ بامداد روز بعد از رودهن به شمال ممنوع و این جاده از ساعت ۱۴ همان روزها تا ۲ بامداد روز بعد از آب اسک به تهران یک طرفه می‌شود.

محور سوادکوه 

تردد تمامی تریلی ها  به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ خرداد از شمال به جنوب و بالعکس ممنوع است.

طبق تقویم ؛چهارشنبه ۲۸خرداد هفته جاری به مناسبت شهادت حضرت جعفر صادق ( ع ) تعطیل است.

استان مازندران دارای ۶ جاده مواصلاتی با استان های دیگر است که هراز و کندوان به دلیل نزدیکی به پایتخت پر ترددترین آنها هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha