۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 83835269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فعالیت دستفروشان در بیرجند ممنوع است

۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳
کد خبر: 83835269
فعالیت دستفروشان در بیرجند ممنوع است

بیرجند - ایرنا - رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: فعالیت دستفروشان در هر نقطه‌ای از شهر به لحاظ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

احمد لطایفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقرار سبزی‌فروشان در چهارراه‌ها تخلف است و درصدد هستیم با ایجاد کانکس‌هایی در نقاط مختلف این افراد را هم ساماندهی کنیم. 

وی گفت: بساط کردن در بازار اصلی شهر و حاشیه خیابان جمهوری نیز ممنوع است که اداره رفع تخلفات شهرداری بر این موضوع نظارت می‌کند. 

وی با تاکید بر اینکه همچنان چهارشنبه بازار بیرجند براساس تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا تعطیل است اظهار داشت: با این حال روز بازارهای غفاری و بلوار مسافر همه روزه و با نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان در شهر بیرجند اشاره کرد و گفت: از دی ماه سال گذشته دستفروشان سه راه اسدی به روز بازار بلوار مسافر منتقل شدند که همچنان به صورت رایگان از خدمات این مکان برای عرضه محصولات خود استفاده می‌کنند.

وی از راه‌اندازی ۲ روز بازار جدید تا شهریور ماه خبر داد و افزود: این روزبازارها در خیابان اجتهاد مهرشهر و خیابان انقلاب پیش بینی شده و در مرحله جانمایی سازه‌ها است. 

لطایفی با اشاره به فعالیت هشت بازارمحله در سطح شهر بیرجند گفت: اجناس در روز بازارها ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه شده و اجاره غرفه‌ها نیز براساس دفترچه تعرفه‌های مصوب شهرداری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha