نماینده مجلس:نتایج مصوبات شورای اداری شهرستان بن تا ۴ ماه دیگر مشخص شود

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن مصوبات شورای اداری گفت: نتایج مصوبات شورای اداری شهرستان بن تا چهار ماه آینده مشخص و به مردم اطلاع‌رسانی شود.

احمد راستینه روز شنبه در شورای اداری شهرستان بن تاکید کرد: ارزیابی دقیق آمار بیکاران شهر و روستا در شهرستان بن مشخص و بانک اطلاعاتی بیکاران این شهرستان تهیه شود.
وی گفت: یکپارچه‌سازی زمین‌های کشاورزی و ملی، رونق و حمایت از گلخانه‌های کوچک مقیاس، شناسایی ظرفیت و ارزش‌های اشتغال و تقویت پنجره واحد اشتغال شهرستان بن در دستورکار قرار گیرد.
راستینه تاکید کرد: برگزاری جلسه برای اجرای هشت طرح ویژه شهرستان بن، ایجاد دفتر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان و رفع تمامی تداخلات ملکی و ساماندهی اراضی ملی مورد توجه مسوولان استانی و شهرستانی باشد.
وی افزود: ایجاد شبکه‌های بازاریابی برای ایجاد مشاغل خُرد و خانگی، تمرکز در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری، پیگیری طرح‌های اقتصاد مقاومتی به‌خصوص با همکاری مسوولان جهادکشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و حفاظت محیط زیست، تکمیل جاده‌های روستایی و آسفالت و روکش جاده‌ها و همچنین پیگیری ویژه برای مالکیت زمین‌های مجتمع گردشگری گرداب بن با سرعت دنبال و اجرایی شود.

به گفته وی،روند اجرای طرح‌های انتقال آب بین حوضه‌ای مانند بهشت‌آباد، با تلاش نمایندگان و مسوولان چهارمحال و بختیاری متوقف شد.
فرماندار بن نیز گفت: توجه ویژه مسوولان به این شهرستان با هدف تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای ضروری است.
کیانوش نادری تصریح کرد: سرعت‌بخشی به روند اجرایی طرح جمع‌آوری فاضلاب بن از خواسته‌های اصلی مردم و مسوولان این شهرستان به شمار می‌رود.
به گزارش ایرنا، در این نشست تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری گزارشی از روند اقدامات خود در شهرستان بن را ارائه کردند.
بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha