۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 83901765
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرماندار مهاباد پاسخگوی سوالات مردم در سامانه ارتباط مردم و دولت

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی فرمانداری مهاباد گفت: "ایرج شجاعی" معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان از ساعت ۱۰ امروز، دوشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

فرزین شمس الدینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرماندار مهاباد از ساعت ۱۰ صبح از طریق خط ارتباطی ۱۱۱ به مدت یک ساعت پاسخگوی تماس‌های مردمی خواهد بود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

مسوول روابط عمومی فرمانداری مهاباد اظهار داشت: علاوه بر بررسی دغدغه‌های مردم و پاسخگویی به آنان، فرمانداری آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات و شکایات مردمی نیز خواهد بود. 

به گزارش ایرنا، سامد به سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت اطلاق می شود که مردم می توانند از طریق شماره ۱۱۱ درخواست ها، شکایات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاه های مختلف دولتی اعلام کنند.

شماره تلفن ۱۱۱ (سامد) خط ارتباط مردم با دولت است که هر هفته تعدادی از مدیران ستادی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان با اطلاع‌رسانی قبلی و حضور در این مرکز به سوُالات مخاطبان پاسخ می‌دهند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذرباجان‌غربی قرار دارد و از شهرهای مهم استان محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha