۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84135582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته پژوهش به شکل مجازی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد- ایرنا- آیین گشایش جشنواره هفته پژوهش و فناوری با عنوان "پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید" به صورت ارتباط ویدئو کنفرانس در استان چهارمحال و بختیاری برگزار و این هفته به شکل مجازی آغاز شد.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: امسال با توجه به شرایط خاص شیوع کرونا، هفته پژوهش متفاوت با سال‌های گذشته برگزار می‌شود اما این موضوع از کیفیت کارهای این هفته کم نمی‌کند و برنامه‌ها همانند سال‌های گذشته در دستور کار قرار گرفته است.

لیلا محمدیان افزود: در همین راستا امسال برنامه‌های هفته پژوهش شامل افتتاحیه، اختتامیه، رونمایی از دستاوردهای پژوهشی، معرفی برگزیدگان و تجلیل از نخبگان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نمایشگاه هفته پژوهش در ۴۹ غرفه برپا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینکی که به زودی اعلام می‌شود، فارغ از زمان و مکان به صورت مجازی از این غرفه‌ها بازدید کنند.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان جزو استان‌های پیشرو در برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات و محدودیت‌هایی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، کیفیت اقدامات انجام شده در هفته پژوهش استان ستودنی است و اقدامات انجام شده کمتر از سال‌های گذشته نیست.

به گزارش ایرنا، در این آیین با حضور معاون منابع انسانی استانداری بصورت مجازی از ۶ طرح پژوهشی رونمایی شد.

امسال ۱۵ تا ۱۹ آذرماه با عنوان هفته پژوهش نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha