استاندار: طرح‌های سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری با جدیت اجرایی شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح‌های مرتبط با سرمایه‌گذاری در این استان با جدیت دنبال و اجرایی شود و سرمایه‌گذاران برای اجرای طرح‌های خود با قدرت وارد میدان شوند و نسبت به اجرای سریع پروژه‌ها اقدام کنند.

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نخستین شورای معادن چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: هرگونه واگذاری معادن به افراد سرمایه‌گذار، مشروط به اجرای طرح در زمان و مدت قانونی است، در غیر این‌صورت مجوز مربوطه باطل می‌شود.

عباسی تصریح کرد: مجوز سرمایه‌گذارانی که نتوانسته‌اند در مدت قانونی نسبت به فعال کردن طرح‌های خود اقدام کنند، نباید تمدید شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری به‌نام "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" یادآور شد: هیچ‌کدام از دستگاه‌های اجرایی حق ندارند برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مانع ایجاد کنند.

عباسی اظهار داشت: تمامی مسوولان موظفند با عمل به توصیه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری، مسیرهای سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف را هموار، اهداف مورد نظر ایشان در نامگذاری سال‌جاری را محقق و زمینه دستیابی به شاخص‌های توسعه و رونق تولید را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، در این نشست مجوز فعالیت سه معدن غیرفعال سنگ لاشه در چهارمحال و بختیاری سلب صلاحیت شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha