۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۷:۵۱
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84438433
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۱۳۵ کارمند خراسان شمالی به کرونا مبتلا شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۳۵ کارمند استان در هشت روز گذشته به کرونا مبتلا شدند که در حال مداوا هستند.

جواد نوروزی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با ابتلای این تعداد کارمند به ویروس کرونا شمار آنها به هفت هزار و ۵۴۱ نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این تعداد کارمند مربوط به ۹۹ دستگاه اجرایی استان است افزود: تاکنون بیش از هفت هزار و ۱۵۰ نفر از کارمندان مبتلا به کرونا بهبود یافته اند و اکنون ۳۷۰ نفر در بیمارستان ها و یا منزل تحت درمان قرار دارند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: براساس آمار رسمی کرونا جان ۲۱ نفر از کارمندان دولت در این استان را گرفته است که پنج نفر را بانوان و ۱۶ نفر دیگر را آقایان تشکیل می دهند.

خراسان شمالی که از اواخر سال ۹۸ وارد همه گیری ویروس کرونا شد، تاکنون چهار موج از این بیماری را پشت سرگذاشته و از یک ماه گذشته وارد موج پنجم مبتلایان به کرونا و سویه جدید آن ویروس کرونای دلتایی موسوم به هندی شده است.

براساس آمار رسمی تا پایان موج چهارم ویروس کرونا یکهزار و ۴۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی جان خود را از دست دادند این میزان فوتی از ابتدای مردادماه تاکنون نیز ۱۱۱ نفر بوده است.

براساس اعلام آخرین رنگبندی کرونایی شهرستان ها، هم اکنون هر هشت شهرستان استان شامل بجنورد، اسفراین، شیروان، مانه و سملقان، فاروج، گرمه، جاجرم و  رازوجرگلان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha