۶ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84486161
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات تنیس همدان: حضور پرشمار در تیم‌ ملی هدفگذاری شده است

همدان- ایرنا- رییس هیات تنیس روی میز استان همدان گفت: حضور پرشمار ورزشکاران این استان در اردوها و عضویت در ترکیب اصلی تیم ملی تنیس روی میز را هدفگذاری کرده‌ایم.

زهره ابوطالبیان روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورزش تنیس روی میز استان همدان در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و تاکنون به موفقیت‌های ارزنده به خصوص در بخش بانوان دست یافته‌ایم.

وی بیان کرد: برگزاری طرح‌های استعدادیابی و هوپس در استان همدان طی سال‌های اخیر با تلاش و برنامه ریزی مربیان زحمت کش و استعدادیاب باعث شد تا بتوانیم نسبت به پرورش نخبه‌های این ورزش بپردازیم.

ابوطالبیان خاطرنشان کرد: ثمره این برنامه ریزی و تلاش وافر مربیان ارزنده و سایر دست اندرکاران، قهرمانی‌های پیاپی ورزشکاران همدانی در میادین ملی بود.

وی با اشاره به دعوت از ستایش ایلوخانی یکی از استعدادهای شکوفا شده تنیس روی میز همدان به اردوی تیم ملی گفت: این ورزشکار مستعد استان به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.

رییس هیات تنیس روی میز همدان خاطرنشان کرد: دومین اردوی دختران نوجوان کشور از یازدهم مهرماه جاری به مدت یک هفته در آکادمی امیر احتشام زاده برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: ایلوخانی از استعدادهای نخبه تنیس روی کشور به شمار می‌رود و به طور قطع آینده درخشانی در پیش دارد.

ابوطابیان پیرامون وضعیت شیما صفایی دیگر تنیس باز همدانی در بیست و پنجمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا اظهار داشت: نابغه تنیس روی میز همدان باید در سه بخش تیمی، دوبل و انفرادی به مصاف حریفان خود برود.

استان همدان در جمع پنج استان برتر در ورزش تنیس روی میز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha