بسیج در همه عرصه‌ها حماسه‌ساز بوده است

همدان- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: بسیج در هر عرصه‌ای از دفاع مقدس تا سازندگی و محرومیت زدایی حضور یافت و حماسه آفرین و تاریخ ساز شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «مهدی باب الحوائجی» در پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار انقلاب و امام روح الله، فهم درست، اعتماد، اراده و اخلاص امت اسلامی است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد کرده است.

وی افزود: هوشمندی و نگاه معنوی حضرت امام خمینی(ره) و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان، تنها تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار همدان اضافه کرد: امروز بسیج به معنی واقعی کلمه نشانه اخلاص، ایثار و خدمت بی منت است.

باب الحوائجی افزود: برای همین است که مردم ولایی و انقلابی ما به بسیج به عنوان نیروی مخلص و مردمی افتخار می کنند و قدردان این همه اخلاص و پاکی و از خود گذشتگی هستند.

وی فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به همه بسیجیان مخلص به‌ویژه بسیجیان استان همدان دیار مردان و زنان انقلابی و شهیدان سرافراز تبریک گفت.

هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز شده و در این هفته اجرای یک هزار و ۱۰۰ عنوان برنامه در ۱۰ ناحیه مقاومت توسط ۲۰ قشر در استان همدان آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha