حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

همدان- ایرنا- مردمان دیار الوند و پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین امروز مانند سایر هموطنان با حضور پررنگ و باشکوه خود پای صندوق های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پی خلق حماسه ای دیگر هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند.

از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

در شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه، ملایر ۱۹۸ شعبه، نهاوند ۱۴۹ شعبه، کبودرآهنگ ۱۴۰ شعبه، اسدآباد ۱۰۴ شعبه، بهار ۱۱۷ شعبه، تویسرکان ۱۰۴ شعبه، رزن ۸۲ شعبه، فامنین ۵۲ شعبه، درگزین ۴۴ شعبه اخذ کار رای گیری از مردم دیار الوند را در انتخابات امروز هشتم تیرماه برعهده دارند.

۲۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی و دست اندرکار کار برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را در استان همدان برعهده دارند.

چهار هزار نیروی پلیس امنیت برگزاری انتخابات در استان همدان را برعهده دارند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد براساس حروف الفبا شامل مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محمدباقر قالیباف از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

آغاز حماسه حضور در دیار الوند

۸:۵۴| ۴۷۵ خبرنگار و عکاس از همدان در حال پوشش اخبار انتخابات هستند

همدان - ایرنا - مسوول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۴۷۵ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری پوشش و انعکاس اخبار مربوط انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم را در این استان برعهده دارند.

محمدرضا خوش گفتار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نفرات شامل تیم های خبری خبرگزاری ها و نشریات و همچنین خبرنگاران، گزارشگران، تصویربرداران و عوامل فنی و صداوسیمای همدان هستند.

این مسوول گفت: تعداد زیادی از اصحاب رسانه نیز در شهرستان های استان همدان کار پوشش اخبار انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را برعهده دارند.

آغاز حماسه حضور در دیار الوند

۸:۵۷| بیش از چهار هزار نفر در همدان بر انتخابات ریاست جمهوری نظارت دارند

همدان- ایرنا - رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان با اشاره به اینکه ناظران انتخابات مکلف بر نظارت در فرآیند انتخابات هستند گفت: چهار هزار و ۲۰۰ نفر در استان این نظارت را بر عهده دارند.

حجت الاسلام جلال مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تناسب هر یک از شعب اخذ رای بین یک تا چهار ناظر حضور دارند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان گفت: ناظران انتخابات از افراد دارای سابقه در امر برگزاری انتخابات هستند همچنین برای آنها دوره های آموزشی به صورت مجازی و چهره به چهره برگزار شده است.

۹:۲۴ فیلم|حضور پرشور همدانی ها در ساعات اولیه رای گیری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

همدان-ایرنا- مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از ساعات اولیه رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضوری پرشور پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

حماسه حضور در دیار الوند

۹:۴۴| امام جمعه و استاندار همدان آرای خود را به صندوق انداختند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان ساعت ۹:۳۰ دقیقه جمعه هشتم تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای آب منطقه ای میدان بیمه این شهر آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد با حضور در شعبه اخذ رای و با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مسوولان استان آرای خود را به صندوق انداختند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۰:۰۱| فرماندار: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در ملایر آرای مردم را جمع آوری می‌کنند

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: همزمان با سراسر کشور فرآیند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعات اولیه صبح در حوزه انتخابیه این شهرستان آغاز و ۱۹۹ شعبه آرای مردم را جمع آوری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی" با حضور در شعبه شهید مطهری ملایر و انداختن رای خود در صندوق، افزود: بنابر گزارش اولیه فرآیند رأی‌گیری با استقبال پرشور مردم در همه شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان مواجه شده است.

وی بیان کرد: در این دوره از انتخابات ۱۹۹ شعبه اخذ رای در سراسر حوزه انتخابیه شهرستان ملایر مستقر شده که شامل ۹۸ شعبه شهری و ۱۰۱ شعبه روستایی است.

۱۰:۰۳| استاندار همدان: حضور حداکثری در انتخابات به معنای تداوم راه امام و انقلاب اسلامی است

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری امروز به معنای تداوم راه امام راحل و انقلاب اسلامی از سوی ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران افزود: یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان را گرامی می داریم و امیدواریم امروز شاهد حضوری یکپارچه و حداکثری از سوی ملت بزرگ ایران در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باشیم.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و دینی و ملی است و همچنان که رهبر معظم انقلاب در لحظات اولیه رای گیری پای صندوق های رای حضور یافتند ما نیز به تبعیت از مقام عظمای ولایت در ساعات اولیه در پای صندوق های رای حاضر شدیم.

۱۰:۲۲| امام جمعه همدان: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است+فیلم

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با حضور در پای صندوق رای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عزت آفرین است و کمترین تاثیر آن نگاه محترمانه کشورهای مختلف دنیا در روابط با ایران به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی روز جمعه با حضور در شعبه انتخاباتی ضمن انداختن رای خود به صندوق اظهار داشت: هر کسی از این انتخابات به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می شود، تصمیماتی که می گیرد، برنامه ها و قدرت اجرایی وی در زندگی تک تک مردم موثر است، چه کسانی که رای دادند و چه کسانی که رای نداده اند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۰:۳۰| فرمانده انتظامی: هشت هزار نیرو از شعب اخذ رای همدان حفاظت می‌کنند

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان همدان گفت: هشت هزار نیروی امنیتی از انتظامی و سپاه استان حافظ نظم و امنیت شعب اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در این استان هستند.

به گزارش ایرنا، سردار سلمان امیری در جمع خبرنگاران افزود: با اقدامات بسیار خوبی که از مدت ها قبل برای برقراری امنیت در حوزه های انتخابیه در سطح استان و جلسات متعددی که داشتیم، امنیت حاکم است.

وی افزود: نیروی انتظامی در کنار سپاه و بسیج امنیت یک هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای را با درایت و جدیت کامل فراهم کردند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۰:۵۹| ادارات ثبت احوال همدان تا پایان رای‌گیری فعال است

همدان-ایرنا- مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: ادارات ثبت احوال سراسر استان امروز جمعه از آغاز تا پایان ساعت رای گیری و برگزاری انتخابات فعال است و به مراجعان خدمت ارائه می‌دهد.

بابک بختیاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری امروز هشتم تیرماه، برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمات هویتی، از جمله استعلام شماره ملی، پاسخگویی و رفع مشکلات هویتی مراجعان در تمامی ادارات ثبت احوال کشور صورت گرفته است و تمامی ادارات ثبت احوال در تمامی شهرستان های استان پاسخگوی مراجعان هستند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۱:۰۸ | امام جمعه همدان: مشارکت حداقلی در انتخابات تامین کننده منافع دشمن است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: مشارکت حداقلی در انتخابات تامین کننده منافع دشمن است بنابراین باید برخلاف میل و نظر آنان حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های رای داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی با حضور در ستاد انتخابات همدان و در جمع خبرنگاران با طرح این سوال که چرا دشمنان نظام اسلامی مستمر دنبال کاهش میزان مشارکت در انتخابات هستند،گفت: دشمنان واقعی این ملت، دنبال کنندگان افزایش فشار و تحریم ایران برای رسیدن به منافع خود دنبال کاهش مشارکت هستند چرا کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای تامین کننده منافع این افراد است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۱:۲۷ | استاندار همدان: حضور حداکثری در انتخابات پایه استحکام نظام اسلامی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مقوم نظام و پایه استحکام نظام اسلامی است.

علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد انتخابات استان همدان در نشست با خبرنگاران بیان کرد: برگزاری انتخابات در ایران اسلامی یکی از نقاط قوت و پایه استحکام نظام جمهوری اسلامی به شنار می رود.

وی اضافه کرد: رهبری فرزانه انقلاب امروز در بیاناتشان فرمودند که دولت، کشور و حکومت ما به نام جمهوری اسلامی است یعنی پایه این حاکمیت بر مبنای رای مردم و جمهور است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۱:۲۸| ۱۶ کتابخانه عمومی همدان شعبه اخذ رای انتخابات هستند

همدان-ایرنا- سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: ۱۶ کتابخانه عمومی در سراسر استان در راستای ایفای نقش اجتماعی شعبه اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید جواد معینی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۶ باب کتابخانه عمومی در استان به عنوان شعبه اخذ رأی در حال فعالیت هستند.

۱۲:۱۱ فیلم| حضور پرشور جامعه ورزش همدان در انتخابات ریاست جمهوری

همدان- ایرنا- جامعه ورزش همدان اعم از مدیران، مربیان، قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و داوران رشته های مختلف حضور پرشور و با نشاط در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۲:۲۱ | سه هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در کبودرآهنگ انتخابات را برگزار می کنند

همدان- ایرنا- فرماندار کبودرآهنگ گفت: سه هزار و ۲۰۰ نفر در قالب تیم اجرایی، نظارت و دیگر دست اندرکاران کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم غلامی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۱۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان دایر و در حال دریافت آرای مردم هستند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۲:۴۰| فرماندار: حدود ۵۲۰ هزار نفر در همدان واجد شرایط رای دادن هستند

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در استان همدان واجد شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که سهم شهرستان همدان حدود ۵۲۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا مسلم مخفی روز جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در حوزه انتخابیه شهرستان همدان ۳۲۰ شعبه اخذ رای شامل ۲۳۴ شعبه شهری و ۸۶ شعبه روستایی پیش بینی شده است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۲:۴۸| امام جمعه ملایر: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای نظام و انقلاب را حمایت می کنند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه اهمیت شرکت در انتخابات بر هیچکس پوشیده نیست گفت: سیاسیون دنیا و ملت‌های کشورهای دیگر می‌دانند که مردم ایران اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای، نظام و انقلاب خود را تایید و حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" روز جمعه با حضور در پای صندوق رای، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب اعتبار بیشتر نظام جمهوری اسلامی در دنیا می‌شود.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۳:۰۳ | ۱۳ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در همدان رای اولی هستند

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: ۱۳ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در این استان رای اولی هستند که در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند.

حسن رضانیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمار واجدین شرایط رای دادن در این استان یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر می رسد.

وی در مورد آمار مشارکت مردم همدان در انتخابات امروز اضافه کرد: هنوز آمار احصا نشده و در این باره به زودی اطلاع رسانی می شود.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۳:۵۲ |نماینده مردم همدان در مجلس: مشارکت گسترده در انتخابات یک "نه" به دشمنان است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت گسترده و حداکثری در انتخابات یک "نه" به دشمنان این مرزو بوم است که عزت و سربلندی و پیشرفت میهن و ملت ما را نمی خواهند.

عباس صوفی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم امروز به طور قطع با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، روز فراموش نشدنی را رقم می‌زنند.

وی اضافه کرد: مردم انتظاراتی از رئیس جمهور آینده دارند و این سطح خواسته‌ها فقط با انتخاب فرد اصلح تحقق خواهد یافت،بنابراین حضور حداکثری در این صحنه و انتخاب فرد اصلح بسیار حایز اهمیت است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۳:۵۶| نماینده ملایر: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح به تکلیف خود عمل کنند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باید با حضور و مشارکت حداکثری خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، به تکلیف خود در این عرصه مهم سیاسی عمل کنند.

حجت الاسلام «احد آزادیخواه» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند ضربه محکمی به کسانی است که اقتدار و امنیت ایران را نمی‌خواهند و قصد تضعیف کشور ما را دارند.

وی افزود: امروز سلاحی که در دست هر ایرانی است، سلاح رای است و برای زنده نگه داشتن یاد شهدا و تضمین آینده جوانان کشور، هر رای ما و شما اثرگذار است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۴:۰۱| نماینده نهاوند در مجلس: حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان امام و شهداست

همدان- ایرنا- نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

علیرضا نثاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات منجر به اقتدار نظام می‌شود اظهار کرد: انتخابات به‌عنوان رکن و منشا مردم‌سالاری، نماد تاثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش و تجلی اراده مردم در سرنوشت آینده سیاسی کشور است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۴:۰۱| امام جمعه همدان: رئیس جمهور منتخب گفتمان خدمت را همانند دولت قبل ادامه دهد

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: رئیس جمهور منتخب باید گفتمان مقاومت و خدمت را همانند دولت قبل ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان اظهار کرد: رعایت تقوی در بزنگاه های سیاسی و انتخاباتی مهمتر است و اگر کسی بی تقوایی کرده است باید منتظر عواقب آن باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ۴۵ سال همواره تلاش کرده اند که اراده مردم را بشکنند، ادامه داد: آنها پس از انقلاب کشور را تحریم کرده و حتی از دادن دارو نیز دریغ کرده اند.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۴:۱۰| نایب رییس مجلس: انتخابات نمود و تجلی مردم سالاری دینی در میهن اسلامی ماست

همدان- ایرنا- نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم تر می کند،گفت: انتخابات نمود و تجلی مردم سالاری دینی در میهن اسلامی ماست.

حمیدرضا حاجی بابایی روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: بدون شک حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین کشورهای دنیا را مستحکم‌تر می‌کند..

مردم همواره وفاداری خود به نظام را ثابت کرده‌اند و یکی از صحنه‌های مهم در این ویژگی ملت، حضور پرشور پایه صندوق‌های رای بوده است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۵:۰۱| تخلفات انتخاباتی زیر ذره بین دستگاه های نظارتی همدان

همدان- ایرنا- دستگاه های قضایی و نظارتی استان همدان تخلفات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را زیر ذره بین قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تا به این لحظه هیچ گونه تخلف انتخاباتی در سامانه «ناظر مردم» همدان به ثبت نرسیده اما دستگاه های نظارتی و بازرسی رصد لازم را به خصوص در فضای مجازی و شعب اخذ رای به صورت محسوس و نامحسوس انجام می دهند.

دادستان همدان در این باره گفت: هرگونه فعالیت‌ انتخاباتی به ویژه در فضای مجازی تحت کنترل و بازرسی عوامل رصد شبکه های اجتماعی قرار دارد.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۵:۰۶| نماینده ملایر: حضور پرشور مردم در انتخابات چشم طمع دشمن را کور می‌کند

همدان- ایرنا- نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، بدون شک دشمن را ناامید و چشم طمع آنان را کور می‌کند.

«احمد آریایی‌نژاد» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با انتخاب گزینه اصلح راه شهید رئیسی و شهدای خدمت ادامه داده می‌شود.

وی افزود: از تمامی مردم فهیم و انقلابی ملایر و ایران اسلامی تقاضا داریم همه با هم در انتخابات حضور پیدا کنند، چراکه هر رای ما آنگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، واجب و تعیین‌کننده است.

حماسه حضور در دیار الوند

۱۵:۱۳| حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه محکمی در مذاکرات بین المللی است

همدان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پشتوانه محکمی در مذاکرات بین المللی و در برابر قدرتهای جهانی است.

رضا بهراملو روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: امروز در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همراه با کارکنان سازمان بزرگ جهاد کشاورزی استان همدان، در انتخابات شرکت کردیم.

وی ادامه داد: رای دادن حق هر ایرانی است که می تواند برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت و به تکلیف و وظیفه شرعی نیز عمل کند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۵:۴۱| شور بالای انتخاباتی در شهرستان‌های استان همدان

همدان-ایرنا- گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است، مردم شهرستان های مختلف استان همدان حضوری پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بهم رسانده اند.

به گزارش ایرنا، صف های طولانی شهروندان استان همدان در خیلی از شعبات اخذ رای در ساعت های آغازین امروز نوید انتخاباتی پرشور و حماسه ساز را می دهد.

هزار و ۳۱۳ شعبه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم استان همدان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را برعهده دارند و از این تعداد شعبه اخذ رای ۹۷۲ شعبه ثابت و ۳۴۱ شعبه نیز سیار هستند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۵:۴۴| رییس دانشگاه بوعلی: مردم در بزنگاه های حساس برای اعتلای پرچم کشورشان حضور می یابند

همدان - ایرنا - رئیس دانشگاه بوعلی همدان گفت: مردم ایران اسلامی بر خلاف تبلیغات رسانه های غربی در بزنگاه های حساس کشور از جمله انتخابات ریاست جمهوری زیر پرچم کشور برای اعتلای آن حضور می یابند.

حسین رضوان روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: برخلاف تلاش رسانه های غربی و ضد انقلاب که خواهان ترسیم تصویری دو قطبی از مردم ایران هستند و با همه توان می‌خواهند به گونه ای مردم را به دو گروه مذهبی و غیر مذهبی، انقلابی و ضد انقلاب و... تقسیم کنند مردم در بزنگاه های بسیاری از جمله راهپیمایی ها و تشییع خادمان این انقلاب نشان داده اند که قائل به این دوگانه های ساختگی نیستند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۶:۰۷| الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه

همدان- ایرنا- شاعر معلول قطع نخاع ملایری ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات قطعه شعری به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیم مردم کرد: «الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه - کنون ما را که وقت انتخاب است/ زمان انتخابِ نابِ ناب است - چو حق برکرسی وحدت نشیند/ عدالت میوه اخلاص چیند».

«جلیل جمشیدی» متخلّص به «عاطف ملایری» روز جمعه هنگام انداختن رای خود در صندوق به ایرنا گفت: رای خودم را در صندوق انداختم تا کشورمان به آن عظمت و قدرتی که رسیده، مسیرش را ادامه دهد و از همه مردم می‌خواهم در این انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۶:۱۷| انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری- همدان

فرآیند اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ( ۸ تیر ۱۴۰۳) در شعب اخذ رای ثابت و سیار شهر همدان آغاز شده است. به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات ریاست جمهوری کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد؛ یعنی متولدین روز ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در انتخابات مذکور شرکت کنند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۶:۵۱| نشان وفاداری قهرمانان ورزش همدان در انتخابات چهاردهم

همدان- ایرنا- همزمان با برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، قهرمانان ورزشی همچون دیگر اقشار مختلف مردم و سایر ورزشکاران حضوری پرشور در انتخابات داشتند و بازهم نشان وفاداری در این صحنه سرنوشت ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، افتخارآفرینان، پیشکسوتان و مدیران ورزشی استان همدان همچون سایر اقشار جامعه در انتخابات ریاست جمهوری حضوری پرشور داشته‌اند.

انتخابات ریاست جمهوری یکی از رویدادهای مهم و سرنوشت‌ساز کشور محسوب می‌شود و خانواده بزرگ ورزش همدان با حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، بازهم وفاداری خود را به آرمان‌های امام راحل نشان دادند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۷:۰۸| فرماندار: همدانی‌ها حضور پرشوری در انتخابات ریاست جمهوری داشته اند

همدان- ایرنا- فرماندار همدان گفت: حضور اقشار مختلف مردم این شهرستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون پرشور بوده و به نظر می رسد با خنک شدن هوا شاهد صفوف بهم فشرده رای در بسیاری از شعبات باشیم.

مسلم مخفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه دارالمومنین و دارالمجاهدین با نهایت تعهد و مسئولیت پذیری در تمامی شعب اخذ رای حضوری بسیار گسترده دارند.

وی ادامه داد: آمارها گویای این است که میزان مشارکت مردم در انتخابات تاکنون نسبت به انتخابات گذشته افزایشی بوده است و مشارکت خوبی را شاهد هستیم.

۱۷:۱۷| فیلم| شکوه حماسه حضور در ملایر

همدان- ایرنا- ملت همیشه در صحنه ملایر همپای دیگر هموطنان خود مشارکتی پرشور و حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری داشتند و از حمایت قاطعانه خود از جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهید جمهور گفتند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۷:۱۷| نماینده بهار و کبودرآهنگ: انتخابات یک افتخار و مظهر اقتدار نظام است

همدان- ایرنا- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شرایطی که ۴۱ روز از شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی می‌گذارد، پیام مهمی برای دنیا دارد و یک افتخار ملی و مظهر اقتدار نظام است.

فتح‌الله توسلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حالی که ۴۱ روز از حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رییس جمهور و تیم همراه و شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی می گذرد و هیچگون نگرانی برای دوستداران انقلاب و نظام به وجود نیامد و انتخابات برگزار شد.

وی افزود: همانطور که رهبر انقلاب اسلامی فرمودند، مردم نگران نباشند، کمتر از ۵۰ روز انتخابات برای تعیین رییس جمهور برگزار شد.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۷:۴۴| نماینده مردم رزن و درگزین: حضور گسترده در انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی می شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم شهرستانهای رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده و فعال مردم در صحنه انتخابات منجر به تشکیل دولت قوی با پشتوانه ای مردمی برای حضور فعال در تعاملات بین المللی می شود.

سید ابوالحسن مصطفوی غمام روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: از سال اول پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران همیشه با شرکت در انتخابات سرنوشت خود و کشور را بدون دخالت بیگانگان تعیین کرده است.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۷:۵۵| یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه رای بین فرمانداری های استان همدان توزیع شده است

همدان- ایرنا- رییس ستاد انتخابات همدان گفت: یک میلیون و ۶۵۸ هزار تعرفه رای برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بین فرمانداری های استان توزیع شده که ۱۲ درصد بیش از شمار واجدین شرایط است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رضانیا روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان اظهارکرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون کوچکترین خلل و مساله امنیتی در حال برگزاری است.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۱۹:۱۶| افزایش جمعیت رای دهندگان در شعب اخذ رای همدان

همدان-ایرنا- مشاهدات خبرنگاران ایرنا از شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاکی از افزایش جمعیت رای دهندگان در این مکان همزمان با غروب آفتاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در برخی شعبه های اخذ رای در همدان به ویژه در نزدیکی مرکز شهر صف های در انتظار برای انداختن تعرفه رای به صندوق ها تا بیرون از محل اخذ رای تشکیل شده است.

برخی شهروندان به علت مشغله و همچنین گرمای هوا حضور در پای صندوق های رای به عصر موکول کرده اند و با حضور در نزدیک ترین شعب اخذ رای در محل زندگی یا کار خود و ارایه مدارک هویتی (شناسنامه یا کارت ملی) منتظر دریافت تعرفه و انداختن آرای خود به صندوق هستند.

۲۰:۱۱| فیلم| جلوه هایی از حماسه سیاسی هشتم تیرماه مردم همدان

همدان -ایرنا-مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با حضور پرشور و گسترده خود پای صندوق های رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور حماسه سیاسی دیگری آفریدند.

۲۰:۴۷| فیلم|عروس و دامادی که از ادای تکلیف غافل نشدند

همدان-ایرنا- عروس و داماد همدانی در مهم ترین زندگی شان از ادای تکلیف دینی و ملی خود غافل نشده و پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری حاضری زدند.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۲۰:۴۸| جلوه زیبای مشارکت از حضور مادر شهید ۱۰۳ ساله تا عروس و داماد رزنی

همدان-ایرنا- مردم نقاط مختلف استان همدان همزمان با سراسر کشور در روز انتخابات ریاست جمهوری جلوه های زیبایی از مشارکت حداکثری خلق کردند، حضور زنان و مردان سالمند، خانواده های شهدا و عروس و داماد ها در پای صندوق های رای تنها نمونه ای کوچک از هزاران صحنه زیبا در این روز بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یک مادر شهید ۱۰۳ ساله رزنی امروز جمعه هشتم تیرماه با حضور مسئولانه و هوشمندانه در انتخابات ریاست جمهوری، برای ضمانت اقتدار، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شد.

حماسه حضور در دیار الوند/ همه اقشار آمدند

۲۳:۰۳مشارکت پرشور ملایری‌ها در آخرین ساعات رای‌گیری

همدان- ایرنا- وعده ملایری‌ها هم در این روز سرنوشت‌ساز محقق شد و هم‌اکنون در ساعت‌های پایانی رای‌گیری حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای چشمگیر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha