مدیران توانمند برای مبارزه با فساد در کردستان منصوب می‌شوند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان با یادآوری سیاست فساد ستیزی دولت سیزدهم گفت: در انتصاب مدیران به دنبال افراد سالم و توانمند در سالم‌سازی هستیم که در مبارزه با فساد جدی باشند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در دیدار اعضای شورای افتا و روحانیت کردستان، اظهار داشت: علما ذخایر معنوی استان بوده و نقطه اتکا مدیران هستند.

وی  یادآور شد: علما و روحانیون کردستان، از سپیده دم انقلاب تاکنون‌ در سختی‌ها، جنگ، تحریم‌ها و در مقابله با ضد انقلاب در کنار مردم، انقلاب و نظام بوده‌اند و این دینی به گردن ماست که نباید فراموش کنیم.

استاندار کردستان اضافه کرد: باوجود همه خدماتی چهار دهه گذشته در کردستان،  به دلیل وجود محرومیت‌های مزمن، این استان همچنان نیازمند کار و تلاش جدی‌تر و پیشرفت و تعالی است.

وی با اشاره به نگاه ویژه رییس جمهور، وزیر کشور و سایر وزرا به کردستان، تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم از فرصت دولت سیزدهم برای پیشرفت و توسعه اقتصادی استان، نهایت بهره را بگیریم.

استاندار کردستان گفت: ارتباط میان مجموعه اداری استان با مرکز بزرگ و شورای افتا باید تقویت شود چرا که این مرکز ظرفیت بزرگ و گرانبهایی است.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مردم را به آینده کشور و نظام امیدوار کنیم باید تبعیض‌ها و فاصله‌ها از بین برود و در این مسیر به همراهی و همگرایی علما و روحانیون نیاز داریم.

زارعی کوشا  همچنین بر پیگیری مشکلات و مطالبات علما و روحانیون استان تاکید کرد.

 مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز با ارائه گزارشی گفت: در حال حاضر یک هزار و ۶۶۵ نفر طلاب فعال در ۲۱ مدرسه رسمی و سنتی استان مشغول به تحصیل هستند.

حجت‌الاسلام سعید عسگری افزود:  حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر روحانی در مساجد و مراکز فرهنگی استان  خدمت دینی و مذهبی ارائه می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha