۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84636351
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۹ پروژه در مریوان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۲۲
کد خبر: 84636351
۹۹ پروژه در مریوان به بهره‌برداری می‌رسد

سنندج- ایرنا- فرماندار مریوان گفت: امسال به مناسبت چهل و سومین سالگرد گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ۹۹ پروژه در این شهرستان افتتاح می‌شود که برای آنها در مجموع یک هزار و ۱۲۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

آرتیکاس اقبال روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع دهه فجر امسال، ۱۰۸ عنوان پروژه با یک هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که با بهره‌برداری از طرح‌ها، برای ۹۹ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۵۵ عنوان طرح با ۵۹ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال در حوزه دهیاری‌ها و عمران روستایی به بهره‌برداری می‌رسد، اضافه کرد: ۹ عنوان پروژه نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار مریوان یادآور شد: در حوزه عمرانی ۸۴ پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۹۷ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال افتتاح می‌شود، ضمن اینکه تعداد پنج پروژه نیز در حوزه اقتصادی با هزینه ۲۲۳ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

اقبال ضمن تاکید بر تاثیرگذاری طرح‌های امسال در راستای توسعه مریوان، اظهار داشت: دهه فجر ۱۹ پروژه هم در حوزه تولیدی و کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۵۸ میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، ۳۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در کردستان به بهره برداری می رسد.

از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده است این ایام هر سال جشن گرفته می شود، امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مریوان در ۱۱۰ کیلومتری غرب سنندج، مرکز استان کردستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha