۳۰ میلیارد ریال طرح همزمان با دومین روز دهه فجر در خوی به بهره‌برداری رسید

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر سه طرح عمرانی و خدماتی با ۳۰ میلیارد ریال هزینه در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حسین عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستایی با ۱۵ میلیارد ریال هزینه از جمله طرح‌های افتتاحی این روز بود.

وی ادامه داد: همچنین در این روز ساختمان ناحیه یک و ۲ شهرداری خوی با ۱۵ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

فرماندار خوی گفت: همچنین در این روز ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان خوی اجرایی شد که نصب پرچم در ورودی شهر و برپایی میز خدمت از جمله آنها بود.

عباسی با اشاره به برنامه‌های روز نخست دهه مبارک فجر در شهرستان خوی، اظهار داشت: در نخستین روز نیز مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مهندس حاجی حسینلو با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در روستای پیرموسی از توابع بخش فیرورق و مدرسه ۳ کلاسه روستای کورپیران از توابع بخش مرکزی با مشارکت خیرین و با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین کلنگ خانه‌های بهداشت روستاهای قره شعبان، مرتضی قلی کندی، بولاماج، فنائی و هندوان به صورت همزمان با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در روستای بولاماج به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌غربی پرجمعیت ترین شهر در استان پس از ارومیه و دارای ظرفیت‌های خوب مرزی و فرهنگی و گردشگری است.

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha