۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۸
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84640340
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز مسابقات قرآن زندانیان زن کردستان و چند خبر دیگر

سنندج- ایرنا- آغاز مسابقات قرآن زندانیان زن، برگزاری مسابقه نقاشی مجازی در سنندج و درخشش دانش آموزان در پویش نهمین سوگواره «احلی من‌العسل» سه خبر کوتاه از کردستان است.

به گزارش ایرنا، مسابقات قران زندانیان زن کردستان روز یکشنبه به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل و روخوانی در کانون اصلاح و تربیت سنندج آغاز شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم آغاز این مسابقات اظهار داشت: قرآن کریم بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال به بشر ارزانی کرده و داروی تمام دردهای بشریت در این داروخانه معنوی و کارخانه انسان سازی موجود است.

حجت الاسلام سید محمد سادات افزود: قرآن از چنان ظرفیت و جامعیتی برخوردار است که می تواند تامین کننده نیازهای مادی و معنوی بشریت در مسیر تدارک زندگی سعادتمندانه باشد و قیام ملت ایران در راستای تجدید حیات قرآن و آموزه‌های قرآنی که به فراموشی سپرده شده بود و اتکای به آموزه های قرآنی بود که ملت ایران در برابر استبداد داخلی و استعمار خارجی پیروز شد.

برگزاری مسابقه نقاشی مجازی در سنندج

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج  گفت: این سازمان در راستای گرامیداشت ایام دهه فجر اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی در۲ رده سنی کودکان و نوجوانان کرده است.

سرکوت نجفی افزود: این مسابقه بصورت مجازی  برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۳۰ بهمن سال جاری  ارسال کنند.

وی یادآور شد: کودکان و نوجوانان می‌توانند نقاشی های خود را بصورت فایل jpg و به ایمیل به نشانی Farhangisanandaj@gmail.com و یا از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۳۶۶۵۲۹۹۳۹ ارسال کنند.

درخشش دانش آموزان کردستانی در پویش نهمین سوگواره احلی من‌العسل

رییس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان از کسب سه رتبه برتر توسط دانش آموزان استان در مرحله کشوری پویش نهمین سوگواره احلی من العسل خبرداد.

نعمت الله مرادی افزود: یاسر غفاریان از منطقه سریش آباد در رشته خوشنویسی، نرگس حسینی از شهرستان سقز در رشته نماهنگ و اسرا عباسی از ناحیه یک سنندج در رشته عکاسی حائز رتبه برتر کشور در پویش نهمین سوگواره احلی من العسل شدند.

وی هدف از برگزاری این سوگواره را ترویج ارزش‌های قیام سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، نهادینه سازی فرهنگ ولایت‌مداری، تولی و تبری، امر به معروف و نهی از منکر و معرفی نقش الگویی نوجوان شایسته کربلا اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha