۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84640405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۷۰ دونده همدانی استعدادیابی شدند

۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۱۶
کد خبر: 84640405
۲۷۰ دونده همدانی استعدادیابی شدند

همدان- ایرنا- دبیر هیات دو ومیدانی استان همدان گفت: ۲۷۰ دونده رده‌های سنی پایه همدان در طرح استعدادیابی همگانی ورزش همدان شرکت کردند.

«مسعود بنوان» روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح استعدادیابی ورزشی با همکاری هیات دو ومیدانی استان، سپاه انصارالحسین (ع)، بخشداری، دهیاری‌ها و پایگاههای مقاومت در محلات مختلف شهر و روستا با کارشناسان و مربیان مجرب دو ومیدانی در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: دو ومیدانی رکورد استعدادیابی ورزش استان همدان است و همه ساله نزدیک به یک هزار ورزشکار در این طرح شرکت می‌کنند.

بنوان اضافه کرد: اطلاعات این تعداد ورزشکار در سامانه استعدادیابی ورزش استان همدان ثبت خواهد شد و قرار است نخبه‌ها در برنامه‌های اردویی شناسایی و تحت آموزش‌های حرفه‌ای قرار بگیرند.

دبیر هیات دو ومیدانی همدان خاطرنشان کرد: استعدادهای بسیار خوبی را شناسایی کرده‌ایم که به لحاظ قد و قامت در شرایط ایده آل قرار دارند و در این راستا ۲۵ دونده را انتخاب کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در تمامی مواد دو ومیدانی استعدادیابی داشته‌ایم و توانستیم در این طرح پیشتاز هیات‌های ورزشی همدان باشیم.

بنوان خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مستمر برگزار می‌شود و در حال حاضر هفت پایگاه دیگر برای همکاری در این دوره از استعداد یابی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و در روزهای آتی استعداد یابی علاقه مندان در این حوزه‌ها هم برگزار و برترین‌ها برای حضور در تمرینات حرفه‌ای و اعزام به مسابقات استانی و کشوری انتخاب می‌شوند.

هم اکنون بیش از پنج هزار ورزشکار دونده به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha