۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۲۱:۵۳
کد خبرنگار: 1934
کد خبر: 84641317
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

رسیدگی استاندار همدان به درخواست‌های مردم در ملاقات حضوری

همدان-ایرنا- استاندار همدان به همراه مشاور اجرایی خود با تعدادی از شهروندان به صورت حضوری و چهره به چهره دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد. 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" در این دیدارها که در دفتر استاندار انجام شد به صورت چهره به چهره با تعدادی از شهروندان استان گفت وگو و مسایل و مشکلات مطرح شده از جانب این افراد را مورد رسیدگی قرار داد. 

در این دیدارها چندین نفر از شهروندان استان همدان، مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان در میان گذاشته و استاندار نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات و پیگیری مطالبات قانونی شهروندان را صادر کرد.

استاندار همدان در این دیدارها به مشکلات و درخواست‌های مراجعان گوش فرا داد و دستورهای لازم برای حل و فصل مشکلات آن‌ها را نیز صادر کرد. 

قاسمی فرزاد در این دیدارها بر برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی توسط مدیران و مسئولان در سطح استان و شهرستان های تابعه تاکید کرد.

استاندار همدان همچنین تلاش مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برای در اولویت قرار دادن خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات و درخواست‌های آنان را امری ضروری دانست. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha