چند خبر کوتاه از انتظامی استان همدان

۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸
کد خبر: 84642137
چند خبر کوتاه از انتظامی استان همدان

همدان- کشف محموله مواد مخدر، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و سارقان وسایل اماکن خصوصی و کشف وسایل نقلیه مسروقه مهمترین اخبار انتظامی استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: عوامل این نیرو در یک عملیات ضربتی موفق به کشف سه کیلو و ۸۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

سرهنگ «جمشید باقری» بیان کرد: با تلاش عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اعضای یک باند که قصد انتقال محموله مواد مخدر به شهر همدان را داشتند شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی و شناسایی خودروی حامل مواد افیونی، در یک عملیات این وسیله نقلیه در ورودی شهر همدان متوقف و ۲ تن از سرنشینان آن دستگیر شدند.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: در این عملیات پلیسی ۲ نفر دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی گفت: ۹ ماهه سالجاری ۴۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۹ هزار و ۵۰۰ قاچاقچی، تهیه و توزیع کننده در استان همدان دستگیر شدند.

دستگیری سارق و خرده فروشان موادمخدر

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر توسط یگان های انتظامی این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ "علی حسن حیدری" افزود: با اجرای این طرح، سه خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی از متهمان کشف شد.

وی همچنین از دستگیری سارقان خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان فامنین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با اقدامات فنی و پیگیری های مستمر، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنان را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین بیان کرد: متهمان در تحقیقات انجام شده به سه فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان اعتراف کردند که مقداری وسایل مسروقه در منزل آنها کشف شد.

کشف موتورسیکلت مسروقه در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی کبودرآهنگ اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان درپی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در منزل خود اقدام به خرید و فروش و نگهداری موتورسیکلت های سرقتی می کند، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ "نبی شکرویسی" ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل این فرد، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند که در ادامه ماموران بلافاصله فرد مالخر را دستگیر و موتورسیکلت مسروقه را توقیف کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در برابر دلایل و مدارک ارائه شده به بزه انتسابی اعتراف کرد و توسط ماموران پلیس به یگان انتظامی منتقل شد.

دستگیری سارق حرفه ای در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف اموال مسروقه خبر داد و گفت: روز گذشته ماموران انتظامی این شهرستان حین گشت زنی به فردی مشکوک شده و وی را به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ "بزرگعلی نوری" افزود: متهم در بازجویی های فنی به سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد و با کشف اموال مسروقه، نامبرده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha