۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۳
کد خبر: 85576969
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

موکب ارتش در همدان دایر شد

۳ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۳۳
کد خبر: 85576969
موکب ارتش در همدان دایر شد

همدان- ایرنا- موکب رهپویان ارتش تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی دایر و خدمات فرهنگی، بهداشت و درمان و پذیرایی از زائران پیش بینی شده است.

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: غرفه ای برای پیرایش مردانه پیش بینی شده همچنین آتلیه خودرو به منظور تعمیر خودروهایی که دچار نقص فنی، نقص در جلوبندی و نیاز به تعمیر، قطعه و آچارکشی دارند راه اندازی شده است.

سرهنگ مسلم سیامکی افزود: محلی برای ویزیت زائران هم در نظر گرفته شده است تا با مراجعه به این محل در صورت نیاز خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کنند.

موکب ارتش در همدان دایر شد

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: پزشک عمومی در غرفه درمانی مستقر بوده و علاوه بر تزریقات و سرم تراپی و تحویل دارو در صورت نیاز به بستری فرد بیمار را به بیمارستان ارتش ارجاع می دهد.

سرهنگ سیامکی درباره پذیرایی نیز گفت: چهار وعده غذای صبحانه، نهار، عصرانه و شام در این محل سرو می شود و در هر وعده بین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار پُرس غذا بین زائران توزیع می شود.

وی با بیان اینکه محل استراحتی برای بانوان و آقایان پیش بینی شده که ظرفیت هر یک از آنها ۵۰ نفر است گفت: موکب ارتش تا ششم شهریور دایر است.

موکب ارتش در همدان دایر شد

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی نیروی زمینی ارتش همچنین با تبریک هفته دولت گفت: این هفته یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است.

سرهنگ سیامکی افزود: در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بودند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها و فداکاری ها ثبت شده است.

۱۷۰ موکب در همدان برای پذیرایی از زائران حسینی دایر شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha