طرح آبرسانی بن به بروجن در زمان کوتاهی به بهره‌برداری می‌رسد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری پیگیری تامین آب شرب پایدار را از مهمترین برنامه‌های خود برشمرد و گفت: در همین راستا تلاش می‌شود طرح آبرسانی بن به بروجن در زمان کوتاهی به بهره‌برداری برسد.

غلامعلی حیدری شامگاه پنجشنبه در برنامه تلویزیونی شبکه استانی جهان‌بین اظهار داشت: طرح آبرسانی بن به بروجن آب شرب نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند که به تازگی ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص داده شده است.

حیدری، احصای مشکلات و ارائه راهکار برای رفع آن را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و گفت: پس از آنکه مشکلات به درستی شناسایی شد با سفرهای شهرستانی به بررسی میدانی مشکلات پرداخته شد و با برگزاری جلسات متعدد با مسوولان تاثیرگذار ملی برای رفع این مشکلات راهکار پیش‌بینی شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری از وجود ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در استان خبر داد و گفت: از بین این طرح‌ها، طرح‌های پیشران دسته‌بندی شده تا در سفر آتی رییس‌جمهوری بتوان با تخصیص اعتبار مناسب آن را به بهره‌برداری برسانیم.

حیدری با اشاره به برگزاری نشست با رییس‌جمهور، رییس مجلس شورای اسلامی و وزرا خاطر نشان کرد: در این نشست‌ها دستورات خوبی برای رفع مشکلات مردم داده شد.

وی بالا بودن نرخ بیکاری را از مهمترین چالش‌های چهارمحال و بختیاری برشمرد و گفت: برای رفع این چالش راهکارهای کوتاه، میان و بلندمدت اشتغال پایدار در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت مردمی سیزدهم بارقه‌های امید را در دل مردم زنده نگاه داشته است، تصریح کرد: باید تلاش کرد با خدمت صادقانه این امید را تقویت و عمق بخشید و موانع تولید را از میان برداشت.

حیدری در ادامه تدوین طرح توسعه جهشی را از دیگر برنامه‌های خود برای استان عنوان کرد و گفت: این طرح دارای سه ضلع اعتبارات دولتی، بخش خصوصی و بنیادهای ملی است.

وی افزود: به تازگی رییس بنیاد مستضعفان به استان سفر کرد و قول توسعه کارخانه نساجی حجاب، توسعه گاوداری و توسعه کارخانه پاک‌پی و بهنوش را داده است که فرصت خوبی برای استان به شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به طرح‌های راهسازی استان نیز اشاره کرد و گفت: به تازگی مقرر شده تا با تامین ۸۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت باند دوم جاده چهارخطه بروجن به لردگان به ایذه تخصیص یابد که با بهره‌برداری از این طرح مسیر فلات مرکزی به جنوب کشور ۲۰۰ کیلومتر نزدیک‌تر می‌شود.

حیدری همچنین از سرعت‌بخشی به احداث راه آهن مبارکه به سفیددشت به شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح نیز باید با دید ملی به آن نگاه شود.

وی خاطرنشان کرد: محور دوم شهرکرد به شلمزار به کارون ۴ و محور شهرکرد به صمصمامی به بازفت به اندیکا دیگر طرح‌های راهسازی استان است که مقرر شده به آن سرعت داده شود.

مقام عالی دولت در چهارمحال و بختیاری، پاسخگویی به مردم را در راس برنامه‌های استان عنوان کرد و گفت: مردم محوری در برنامه‌ها مورد تاکید است.

حیدری در خصوص شاخص‌های انتصابات نیز خاطرنشان کرد: انقلابی بودن، جوان بودن، پاک‌دستی، برخورداری از روحیه جهادی و تلاش برای ارائه خدمات شبانه‌روزی برای مردم از جمله این شاخص‌ها به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha