۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84673099
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۳۲ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در ملایر

۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۰
کد خبر: 84673099
افزایش ۳۲ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در ملایر

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: طی ۱۱ ماهه امسال دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان با تلاش پلیس، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ "احمد ساکی" اظهار داشت: همچنین دستگیری خرده فروش‌ها و توزیع‌کنندگان خرد مواد مخدر نیز در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا دستگیری این طیف از سوداگران مرگ با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان‌های اجرایی این شهرستان، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافت.

فرمانده انتظامی ملایر با بیان اینکه این روند قاطعانه تا ریشه‌کنی اعتیاد و توزیع کنندگان مواد مخدر ادامه دارد، همچنین از افزایش ۱۳ درصدی پرونده‌های تشکیل شده در زمینه کالای قاچاق طی ۱۱ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ ساکی ارزش ریالی اموال کشف شده قاچاق طی این مدت را بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: عزم پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با افراد فرصت‌طلب، قاچاقچی کالا و محتکران جدی است.

وی همچنین از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف اموال مسروقه با تلاش هوشمندانه ماموران کلانتری ۱۳ حضرت ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: با ورود ماموران به مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت کشف و مشخص شد که این موتورسیکلت در اواخر بهمن امسال از تهران به سرقت رفته است.

افزایش ۳۲ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این مکان مقادیری سیم برق و کابل برق سرقتی نیز کشف کردند، افزود: با تشکیل پرونده این متهم که دارای چندین فقره سابقه سرقت نیز بود، به مراجع قضایی تحویل شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای در حین سرقت و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان، بیان کرد: در بازجویی فنی و تخصصی صورت گرفته از این سارق، تعداد ۶ فقره انواع سرقت کشف و با تشکیل پرونده، این متهم که دارای بیش از پنج فقره سابقه انواع سرقت، مواد مخدر و درگیری بود، به مرجع قضایی تحویل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha