۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84674448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت دستگاه خودروی احتکار شده در شهرستان ملایر کشف شد

همدان- ایرنا_ فرماندهی انتظامی ملایر گفت: نیروهای پلیس امنیت اقتصادی موفق به کشف و توقیف هشت دستگاه خودروی سواری(صفر کیلومتر) احتکار شده در یکی از کارگاه های متروکه این شهرستان شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» روز دوشنبه افزود: ارزش ریالی خودروهای احتکار شده ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر احتکار تعدادی خودروی سواری در یک کارگاه متروکه، این موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی ملایر اظهار داشت: برهمین اساس و با همکاری پلیس، ناحیه مقاومت بسیج سپاه و هماهنگی دستگاه قضایی ضمن شناسایی و بازرسی این محل، هشت دستگاه خودرو(سواری تیبا) کشف و توقیف شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه بیش از یک سال از احتکار این خودروها می گذرد، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضایی تحویل شد.

وی همچنین از کشف ۱۱ میلیارد ریال کلاهبرداری و استرداد وجه به مالباختگان با تلاش پلیس فتا در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: با توجه به وقوع چندین فقره کلاهبرداری از حساب شهروندان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت و طی هماهنگی‌های قضایی، سرانجام متهمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته فرماندهی انتظامی ملایر، در مجموع با انجام اقدامات به موقع و دقیق ماموران پلیس و دستگاه قضایی، مبلغ ۱۱ میلیارد ریال کلاهبرداری شده از حساب شهروندان به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ ساکی افزود: ۱۰ متهم در رابطه با این کلاهبرداری دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha