۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۳۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84699766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گروه‌های فلسطینی: پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، حقی مشروع است

تهران- ایرنا- گروه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو، گفتند که پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، حق مشروعی است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از المیادین، دفتر اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت در فلسطین، عملیات استشهادی در «بنی براک» را تبریک گفت.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد، عملیات استشهادی در «بنی براک» پاسخ طبیعی به جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد، عملیات قهرمانانه «بنی براک» گواه تازه‌ای بر پایبندی مردم ما به رویکرد مقاومت است. این عملیات، پیام آتشینی برای دشمن و کشورهایی که روابط خود را با این رژیم عادی کردند، است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز ضمن تبریک انجام این عملیات اعلام کرد، پاسخ به جنایات و تروریسم رژیم اشغالگر حق مشروع برای همه مردم ما تا زمان پایان اشغالگری است.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این عملیات گفت که عملیات استشهادی در شهر اشغالی «بنی براک» تاکیدی بر اصرار فلسطین بر پرداخت بهای تجاوزات و تروریسم توسط اشغالگران است.

جهاد اسلامی افزوده است: این عملیات پاسخی است به فریاد کودکان و مادران و پدرانی که عزیزانشان توسط اشغالگران اعدام شدند در حالی که زبان جامعه جهانی در مقابل آن لال شده بود.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد، رژیم اشغالگر تنها زبان قدرت را می‌فهمد و ملت ما حق دارد تا از حقوق خود و مقدساتش دفاع کند.

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، در پی تیراندازی در شهر «بنی براک» واقع در شرق تل آویو پنج تن کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس گزارش‌ها، «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

این عملیات در حالی روی داده است که یکشنبه شب نیز در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از عملیات استشهادی الخضیره آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha