۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۵۷
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84699952
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ارتش رژیم صهیونیستی نیروهای خود را در مرز غزه تقویت می کند

تهران-ایرنا- سایت عبری «والا» گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی تصمیم گرفت تا قبل از ماه مبارک رمضان، تعداد نظامیان خود را در مرزهای نوار غزه افزایش دهد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در ادامه گزارش این وبسایت آمده است: برای جلوگیری از هر گونه تشدید امنیتی در جنوب، نیروهای اسرائیلی در چارچوب یک طرح از پیش آماده شده در آستانه ماه رمضان تقویت شده‌اند.

«والا» به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی افزود: این تقویت شامل یک گردان پیاده و یک یگان ویژه و سایر رسته‌ها و تجهیزات، علاوه بر نیروی هوایی و امنیتی اسرائیل خواهد بود.

در پی عملیات استشهادی سه‌شنبه شب یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو، رسانه‌های صهیونیستی از نگرانی و ترس شدید میان مقام‌های این رژیم خبر دادند و افزودند که ترس و ناامنی به خیابان‌های تل آویو بازگشته است.

رسانه‌های صهیونیستی افزوده‌اند، احساس ناامنی زیادی در خیابان‌ها وجود دارد وقتی از هفته‌ای صحبت می‌کنیم که سال‌هاست مانند آن را ندیده‌ایم.

در همین حال مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی در فلسطین اشغالی و کرانه باختری را به بالاترین سطح افزایش دادند و همزمان آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور اعزام ۴ گردان دیگر از نیروهای ارتش به کرانه باختری را صادر کرده تا تعداد گردان‌های مستقر در این منطقه به ۸ گردان افزایش یابد.

از سوی دیگر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات استشهادی در شهر «بنی براک» گفت: شب بسیار سختی است و ما امنیت را به خیابان‌های اسرائیل باز می‌گردانیم.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفت: شب بسیار سختی است و نیروهای امنیتی اسرائیل روزهای پرتنشی را در پیش دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha