۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۲:۳۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84699802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تل آویو در وحشت / آماده‌باش امنیتی به بالاترین سطح رسید

تهران- ایرنا- در پی عملیات استشهادی سه‌شنبه شب یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو، رسانه‌های صهیونیستی از نگرانی و ترس شدید میان مقام‌های این رژیم خبر دادند و افزودند که ترس و ناامنی به خیابان‌های تل آویو بازگشته است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند احساس امنیت امشب در اسرائیل در کمترین حد خود از زمان عملیات «السور الواقی» (دیوار بازدارنده) در سال ۲۰۰۲ است.

رسانه‌های صهیونیستی افزوده‌اند، احساس ناامنی زیادی در خیابان‌ها وجود دارد وقتی از هفته‌ای صحبت می‌کنیم که سال‌هاست مانند آن را ندیده‌ایم.

در همین حال مقام های امنیتی رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی در فلسطین اشغالی و کرانه باختری را به بالاترین سطح افزایش دادند و همزمان آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور اعزام ۴ گردان دیگر از نیروهای ارتش به کرانه باختری را صادر کرده تا تعداد گردان‌های مستقر در این منطقه به ۸ گردان افزایش یابد.

از سوی دیگر «بنی گانتس» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به عملیات استشهادی در شهر «بنی براک» گفت: شب بسیار سختی است و ما امنیت را به خیابان‌های اسرائیل باز می‌گردانیم.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز گفت: شب بسیار سختی است و نیروهای امنیتی اسرائیل روزهای پرتنشی را در پیش دارند.

تل آویو در وحشت / آماده‌باش امنیتی به بالاترین سطح رسید

از سوی دیگر شبکه المیادین گزارش داد که اسرائیل همچنان در شوک این عملیات ویژه به سر می‌برد.

در گزارش المیادین آمده است: در صورت اجرای عملیات استشهادی دیگری در فلسطین اشغالی احتمال دارد کابینه «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی سقوط کند.

المیادین افزوده است: این عملیات غافلگیرکننده بود و هیچ یک از مقام های اسرائیلی انتظار نداشتند که در بنی براک این عملیات انجام شود.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش دادند، نفتالی بنت در اوج سخت ترین عملیات در فلسطین اشغالی طی سال های اخیر، رایزنی های امنیتی انجام داده است.

از سوی دیگر گردان القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه حمله به روستای «یعبد» روستای عامل عملیات استشهادی تل آویو هشدار داد.

بر اساس گزارش‌ها، «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

این عملیات در حالی روی داده است که یکشنبه شب نیز در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از عملیات استشهادی الخضیره آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha