۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱:۵۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84699793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هراس در تل‌آویو / شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، در پی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در شرق تل آویو، شهرک‌نشینان صهیونیست به محله‌های فلسطینی در کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش ایرنا از تارنمای عرب ۴۸، شهرک نشینان ساکن شهرک‌های صهیونیستی در استان‌های نابلس و الخلیل واقع در کرانه باختری با یورش به محله‌های فلسطینی، با پرتاب سنگ شیشه خودروهای فلسطینیان را شکستند.

بر اساس این گزارش، شهرک نشینان همچنین به منازل فلسطینیان در روستای «مرده»  واقع در سلفیت حمله کردند.

در همین حال آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی دستور اعزام ۴ گردان دیگر از نیروهای ارتش به کرانه باختری را صادر کرده تا تعداد گردان‌های مستقر در این منطقه به ۸ گردان افزایش یابد.

از سوی دیگر گردان القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه حمله به روستای «یعبد» روستای عامل عملیات استشهادی تل آویو هشدار داد.

بر اساس گزارش‌ها، «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

این عملیات در حالی روی داده است که یکشنبه شب نیز در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از عملیات استشهادی الخضیره آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha