۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۳:۲۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84699808
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانگ «الله اکبر» در غزه / شمارش معکوس پایان رژیم صهیونیستی آغاز شد

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند، در پی عملیات استشهادی یک جوان فلسطینی در تل آویو، مردم فلسطین با حضور در خیابان‌ها از انجام این عملیات‌ها ابراز شادمانی کردند و آن را آغاز حرکت‌های مردمی فلسطینی برای حمایت از اسرا و قدس و پایان دادن به عمر رژیم اشغالگر صهیونیستی دانستند.

به گزارش ایرنا، اهالی شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری که عامل عملیات استشهادی از روستای «یعبد» در این منطقه است، با پخش شیرینی در خیابان‌ها از انجام این عملیات ابراز شادمانی کردند.

بر اساس این گزارش، اهالی روستای «یعبد» نیز با حضور در برابر منزل «ضیاء حمارشه» با سردادن تکبیر از این شهید قدردانی کردند.

در همین حال رسانه‌ها گزارش دادند، در پی انجام عملیات استشهادی در تل آویو بانگ «الله اکبر» از مساجد نوار غزه طنین انداز شده است.

پیش تر گردان القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی درباره عواقب هرگونه حمله به روستای «یعبد» روستای عامل عملیات استشهادی تل آویو هشدار داده بود.

در همین حال رسانه‌های صهیونیستی نیز گزارش دادند، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اوج سخت ترین عملیات در فلسطین اشغالی طی سال‌های اخیر، رایزنی‌های امنیتی را با مقام‌های ارشد این رژیم انجام داده است.

بر اساس گزارش‌ها، «ضیاء حمارشه» آزاده فلسطینی اهل روستای «یعبد» واقع در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری عامل حمله شهر بنی براک بوده که در پی این حمله به شهادت رسیده است.

گروه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات استشهادی تل آویو، گفتند که پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، حق مشروعی است.

این عملیات در حالی روی داده است که یکشنبه شب نیز در عملیات استشهادی در شهر الخضیره در جنوب حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی ۲ نظامی صهیونیست کشته و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین با استقبال از عملیات استشهادی الخضیره آن را پاسخی به جنایت صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha