بسیج سازندگی در عرصه محرومیت‌زدایی همیشه پیشتاز بوده است 

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه بسیج سازندگی در عرصه عمران و محرومیت‌زدایی همیشه پیشتاز بوده است از دستگاه‌ها و ادارات خواست از توان بزرگ این مجموعه خدمتگزار برای توسعه کرمانشاه بهره بگیرند.

به گزارش ایرنا، «منوچهر فخری» روز دوشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ آبرسانی در بخش کوزران کرمانشاه افزود: طی این سال‌ها هرجا که نیاز به اجرای پروژه های محرومیت زدایی در مناطق مختلف احساس شده، بسیج سازندگی در صف اول قرار داشته است.

وی روستاهای آباد را بسترساز شکل گیری شهرهای توسعه یافته دانست و گفت: طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیار گسترده ای برای آبادانی و توسعه روستاها انجام شده‌ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه یادآور شد: با تلاش های دولت و سپاه پاسداران و بسیج، در روستاهایی که در حال تخلیه جمعیتی بودند، امروز شاهد شکل گیری یک مهاجرت معکوس از شهر به روستا هستیم.

وی افزود: در حوزه کمک به زلزله زدگان و سیل‌زدگان، مقابله با کرونا و انجام واکسیناسیون عمومی، سپاه و بسیج همیشه در صف اول کمک به مردم بوده‌اند و در زمینه توان دفاعی هم ابرقدرت‌های دنیا در برابر این دلاورمردان سر تعظیم فرود آورده‌اند.

فخری ادامه داد: در سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب، استان کرمانشاه  ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داشت که ۸۸۰ میلیارد تومان آن محقق شد. همچنین ۴۶۰ پروژه آبرسانی در دست انجام است که ۱۸۰ پروژه آن به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم باقی پروژه‌ها هم تا قبل از اتمام سال مالی به اتمام برسند.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ آبرسانی در شهرستان‌های کرمانشاه و سنقروکلیایی با ۵۰ میلیارد تومان اعتبار محرومیت زایی در قالب طرح بسیج آبرسانی آغاز شد.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۵ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

این استان ۵۴۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha