۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 84716856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بوشهر: وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ ساماندهی شود

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اهمیت جزیره استراتژیک خارگ ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب و جمع آوری فاضلاب در این جزیره از جمله ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز جمعه به نقل از عبدالکریم جمیری در نشست بررسی و ساماندهی خدمات‌رسانی در عرصه توزیع آب و جمع آوری فاضلاب جزیره خارگ از توابع شهرستان بوشهر افزود: تاسیس نمایندگی شرکت آب و فاضلاب در جزیره خارگ در راستای ساماندهی وضعیت توزیع آب از جمله مواردی است که باید به آن رسیدگی و مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: جزیره استراتژیک خارگ در صادرات نفت خام جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و مردم ساکن در این جزیره امنیت‌بخش و نقش اقتصادی آن را تضمین کرده‌اند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بر خدمات‌رسانی مطلوب برای آسایش و آرامش در جزیره خارگ را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدت‌ها است حل مشکلات ساکنان جزیره خارگ در عرصه آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب دست به دست می‌شود و امید می‌رود بزودی این وضعیت ساماندهی شود.

جمیری یادآور شد: تاکنون طرح‌های مهم در جزیره خارگ اجرا شده و در این زمینه اعتبارات ویژه‌ای در اجرای طرح‌های آبرسانی تخصیص و هزینه شده ولی به سبب مستقر نبودن نمایندگی اداره آب و فاضلاب در خارگ، این طرح‌ها و هزینه‌ها نتیجه و تاثیری در حل مشکلات مردم خارگ نداشته است.

وی با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در خارگ گفت: تاکنون اراده قوی در حل مشکلات مردم خارگ نبوده و امید می‌رود در دولت انقلابی و جهادی سیزدهم، مشکلات مردم جزیره خارگ حل و مطالبات محقق شود.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر معرفی مدیر و مسئول آب و فاضلاب خارگ بیان کرد: برنامه‌های مورد نظر باید در کوتاه‌ترین زمان اجرا و عملیاتی شود.

فرماندار بوشهرگفت: با عنایت به وجود برخی مشکلات در زمینه تامین آب و فاضلاب جزیره خارگ، اجرا و اتمام این پروژه می تواند تنگناهای موجود را برطرف کند.

صالح رحیمی افزود: آب و فاضلاب باهمکاری بخشداری، شهرداری، شورا و شرکت نفت درجزیره مقاوم خارگ مستقر شود.

حکم مدیر و مجری طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب خارگ ابلاغ می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت ساماندهی توزیع آب شرب و جمع‌آوری فاضلاب در خارگ را در دستور کار دارد و عزم شرکت برای ساماندهی وضعیت آبرسانی و خدمات‌رسانی در زمینه فاضلاب در خارگ جزم است.

ابوالحسن عالی با بیان اینکه وزارت نیرو و نفت در یک جبهه خدمات لازم به ساکنان جزیره خارگ ارائه می‌کنند گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده خدمات درخور شان ساکنان جزیره خارگ در عرصه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب ارائه می‌شود.

وی افزود: برخورداری از امکانات لازم در عرصه آبرسانی و جمع‌آوری فاضلاب حق مسلم مردم خارگ است.

عالی، ایجاد تأسیسات آب‌شیرین‌کن، نوسازی شبکه آبرسانی و شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب در جزیره خارگ عنوان کرد.

وی یادآور شد: حکم مدیر و مجری طرح‌های آبرسانی و شبکه فاضلاب خارگ بزودی ابلاغ می‌شود و شرکت آب و فاضلاب پیگیری لازم برای گرفتن مجوزهای قانونی برای استقرار در جزیره خارگ را آغاز می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha