۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 84727126
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرستان همدان دارای ۵۸۵ واحد نانوایی فعال است

۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۲۹
کد خبر: 84727126
شهرستان همدان دارای ۵۸۵ واحد نانوایی فعال است

همدان- ایرنا- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان با اشاره به ضرورت ساماندهی و نظارت بر کار نانوایی‌ها، گفت: ۵۸۵ واحد خبازی این شهرستان در قالب اتحادیه مربوطه مشغول کار و فعالیت هستند.

 احمد قدیمی گرجایی روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتحادیه نانوایان شهرستان همدان دارای ۶۰۴ نفر عضو می باشد که این افراد در ۵۸۵ نانوایی فعال مشغول کار هستند.

وی خاطرنشان کرد:  سرانه مصرف نان در سبد غذایی خانوارهای شهرستان همدان حدود ۸ کیلوگرم است.

قدیمی گفت: تلاش جدی برای افزایش کیفیت پخت و عرضه نان و کاهش اختلالات موجود از جمله اولویت های اصلی سازمان جهادکشاورزی دراین شهرستان است که این مهم با همراهی و مشارکت فعال تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط میسر می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق برای تحقق این مهم، بر استفاده از ظرفیت نیروهای کارشناس، بازرسین و همچنین نیروهای بسیج برای ساماندهی کار نانوایی ها و همچنین افزایش کیفیت پخت و عرضه نان در شهرستان همدان تاکید کرد.

به گفته وی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه شاغلان نانوایی ها با هدف بهبود و ارتقای سطح کیفی خدمات و همچنین افزایش رضایتمندی شهروندان از دیگر برنامه های محوری جهادکشاورزی شهرستان همدان در سال جاری است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان نیز در خصوص توزیع سهمیه شکر استان همدان گفت: از ابتدای دی ماه سال گذشته تاکنون ۶ هزار تن سهمیه شکر تنظیم بازار به استان اختصاص یافته که از این مقدار تا کنون پنج هزار تن توزیع شده است.

«حسین فضلی» با اشاره به اینکه از ۶ هزار تن سهمیه تخصیصی ۲ هزار و ۶۰۰ تن شکر سهمیه صنف و صنعت در قالب طرح ضیافت و ۲ هزار و ۲۰۰ تن نیز در حوزه خانوار در فروردین ماه توزیع شده است، خاطرنشان کرد: هزار تن از این سهمیه مربوط به طرح ضیافت ماه مبارک رمضان و در حال توزیع است.

وی تصریح کرد: علاوه بر این ۶ هزار تن چهار هزار تن شکر هم که از تولیدات کارخانه قند همدان بوده با توجه به نیاز و با قیمت مصوب در استان توزیع شده که در مجموع ۱۰ هزار تن شکر از ابتدای دیماه تاکنون دربخش صنف و صنعت و خانوار در استان  توزیع شده  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha