۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84730000
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰مسوول وزارت جهاد کشاورزی و نیرو به اسفراین سفر می‌کنند

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰ مسوول حوزه مرتبط وزارت جهاد کشاورزی و نیرو فردا (دوشنبه) با هدف بازدید و بررسی مشکلات مرتبط با این ۲ وزارتخانه به این شهرستان خراسان شمالی سفر می‌کنند.

امان الله حسین پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رییس کمیسیون کشاورزی آب منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، معاون آب و خاک وزیر جهاد کشاورزی، معاون وزیر نیرو و رییس حوزه فلات مرکزی و شرق کشور و رییس سازمان عشایر از جمله این مسوولان هستند.

وی افزود: همچنین رییس سازمان دامپزشکی کشور، معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع ، قائم مقام بانک کشاورزی، معاون سازمان محیط زیست کشور و دبیر کمیسیون کشاورزی به این شهرستان سفر می کنند.

حسین پور گفت: استاندار خراسان شمالی به همراه شمار دیگری از مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط با وزارت جهاد کشاورزی استان از دیگر میهمانان روز دوشنبه در اسفراین است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی افزود: هر کدام از مسوولان کشوری فردا از  مناطق روستایی و عشایری استان مرتبط با حوزه خود بازدید خواهند کرد و از نزدیک مشکلات این قشر را مورد رصد قرار می دهند.
حسین پور اظهار داشت: جلسه جمع بندی حوزه مرتبط با وزارت کشاورزی نیز فردا بعد از ظهر در فرمانداری شهرستان اسفراین برگزار خواهد شد.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری در ۶۵ کیلومتری جنوب بجنورد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha