بهترین راه افزایش کارایی دستگاه‌ها حرکت بر مدار قانون است

اردبیل-ایرنا- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت:بهترین راه برای افزایش کارآیی و بهبود مستمر تعامل سازنده بین تشکیلات قضایی استان و دستگاه‌های اجرایی، حرکت بر مدار قانون است و باید تمامی ملاحظات و دلسوزی‌ها در مدار قانون باشد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به مناسبت سالروز تاسیس شوراها و هفته کارگر اظهار کرد: ماه پرخیر و برکت رمضان بهترین فرصت برای بندگی خالصانه و اصلاح رابطه با کریم متعال است و اگر رابطه بنده و معبود اصلاح شود، رابطه بنده و بنده نیز اصلاح و بسیاری از مشکلات حل می‌شود چرا که بسیاری اختلافات ناشی از سوء تفاهم و عدم رابطه مناسب ، منطقی و قانونی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار افزود: با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل کاربردی تمامی مسئولین در سه قوا برای حل مشکلات جامعه، خوشبختانه در باب احیای حقوق عامه تعامل بسیار خوبی بین تشکیلات قضایی استان و دستگاه‌های اجرایی استان وجود دارد.

 حجت السلام کثیرلو یادآورشد: بهترین راه برای افزایش کارآیی و بهبود مستمر این تعامل سازنده ، حرکت بر مدار قانون است و در این راستا باید تمامی ملاحظات و دلسوزی‌ها در مدار قانون بوده و فدای مصلحت اندیشی دوره‌ای و مقطعی نشود.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با تاکید بر لزوم تدوین پیوست‌های حقوقی در طرح‌ها، پروژه‎‌ها، مصوبات و اجرای پیمان‌ها گفت: این پیوست‌ها و در کنار آن تعامل و مشورت با تشکیلات قضایی استان در صورت لزوم، باعث ارائه خدمات و کارهای ماندگار در جامعه شده و با چشاندن طعم شیرین خدمت صادقانه به آحاد مردم موجب اصلاح افکار و برداشت‌های منفی عامه مردم می‌شود .

در ابتدای این نشست صمیمی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل طی سخنانی مهمترین مطالبات مطرح شده از سوی مردم استان را به سمع و نظر رئیس کل دادگستری استان رساندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha