۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84738505
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام تا پایان خرداد باید افتتاح شود

ایلام - ایرنا - استاندار گفت: فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام بعنوان یکی از مهم ترین پروژه های استان حداکثر تا پایان خرداد باید به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در بازدید از بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تاخیر سه هفته ای برای امضا و انعقاد قرارداد با آب و فاضلاب استان برای تکمیل بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان یکی طرح های استان محسوب می شود و تاخیر چند باره در تکمیل این پروژه به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام افزود: فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تخختوابی تا پایان خرداد باید افتتاح شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشکل مالی برای تکمیل فاز نخست بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی ایلام وجود ندارد، تاکید کرد: چنانچه فاز نخست طبق زمانبندی تعیین شده به بهره برداری برسد برای تکمیل دیگر فازها متناسب با نیاز تلاش خواهیم کرد.

بهرام نیا اضافه کرد: به علت آتش سوزی و دیگر مشکلات از جمله نبود تجهیزات افتتاح این مجموعه به تاخیر افتاد و تلاش داریم در اسرع وقت و حداکثر تا پایان خرداد فاز نخست این مجموعه به بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: طی بازدیدی که امروز از روند کار انجام شد مقرر شد مابقی فازهای این مجموعه متناسب با اعتبارات و نیروهای مورد نیاز به بهره برداری برسد.

بیمارستان ۳۷۶ تختخوابی شهر ایلام در ۶۵ هزار مترمربع در حال حاضر دارای ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha