۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84771647
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار تن قیر رایگان به شهرداری بجنورد اختصاص یافت 

بجنورد-ایرنا- شهردار بجنورد گفت: چهار هزار تن قیر رایگان برای اجرای عملیات عمرانی در مرکز استان اختصاص یافت که امید می‌رود با جذب آن به این اقدامات شتاب داده شود. 

جواد حمیدی راوری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختصاص این میزان قیر  رایگان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی تامین می شود.

وی با بیان اینکه اکنون کار آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر مرکز استان به وسیله ۱۲ تیم عمرانی در دست اقدام است گفت: در هر منطقه از شهر سه گروه عمرانی به وسیله پیمانکاران نسبت به آسفالت و لکه‌گیری معابر اقدام می کند و علاوه بر آن پنج گروه از سازمان عمران شهرداری هم در این باره اقدامات را در دست انجام دارند. 

وی افزود: طرح های اجرای آسفالت و نهضت آسفالت، معابر هسته مرکزی شهر و نیز مناطق حاشیه شهر را تحت پوشش دارد و اولویت در اجرای این اقدام، بهسازی و بهبود شرایط در خیابان هایی است که بدترین شرایط آسفالت دارند.

 شهردار بجنورد گفت: بهبود وضعیت آسفالت معابر مرکز استان و رسیدن به شرایط قابل قبول در این زمینه باید ۱۰ هزار تن قیر تامین و صرف شود، آسفالت معابر و خیابان های مرکز استان حتی در هسته مرکزی این شهر وضعیت مناسب ندارد و در این باره اقدامات لازم انجام نشده است.

وی افزود: ما تلاش داریم تا رسیدگی به معابر شهر در هسته مرکزی و نیز مناطق حاشیه بجنورد بهبود یابد و طرح ها در این زمینه سرعت داشته باشد.

شهردار بجنورد درباره انجام لکه گیری های آسفالت معابر شهر بجنورد گفت: آسفالت قریب به اتفاق معابر شهر مستهلک و پیر شده و نیاز به ترمیم و یا روکش دارد اما اعتبار برای انجام این اقدام محدود است.  

براساس این گزارش مسوولان شهرداری بجنورد گفته بودند که معابر شهر بجنورد به مساحت یک میلیون متر مربع نیاز به روکش آسفالت دارد. مستهلک بودن آسفالت سبب می شود تا در بارندگی‌ها، تخریب بافت آسفالت بیشتر شود. 

شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha