۱۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84780302
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره در ملایر منهدم شد

همدان- ایرنا- فرمانده انتظامی ملایر گفت: باند سارقان اموال و وسایل ساختمان‌های نیمه‌کاره با تلاش ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان منهدم و اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ «احمد ساکی» در این باره اظهار داشت: به دنبال وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره، ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سه نفر را در حین سرقت دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری ابزار و آلات ساختمانی به ارزش تقریبی ۶۵۰ میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد در زمینه مواد مخدر و سرقت هستند که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ساکی همچنین از دستگیری ۲۳ متهم در راستای اجرای طرح دستگیری متهمان فراری و تحت تعقیب در ملایر خبر داد و بیان کرد: به دنبال احکام صادره قضایی مبنی بر دستگیری متهمان فراری و تحت تعقیب، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه این متهمان تحت تعقیب شناسایی و طی چندین مرحله عملیات، ۲۳ نفر از این متهمان در نقاط مختلف این شهرستان دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ملایر دستگیری سارقان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان را از دیگر اقدامات پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: در این راستا سه سارق، سه متهم تحت تعقیب و ۱۱ نفر معتاد متجاهر شناسایی و سه دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودرو متخلف و مزاحم نیز در این ارتباط متوقف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ ساکی یادآور شد: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان و متهمان تحت تعقیب، طی هماهنگی با دستگاه قضایی و تلاش شبانه‌روزی، مامورین یک سارق داخل خودرو، یک سارق تجهیزات معابر عمومی و یک سارق اماکن خصوصی را دستگیر کردند و با تشکیل پرونده متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha