استاندار آذربایجان غربی: ۷۹ مصوبه برای توسعه و آبادانی اشنویه به تصویب رسید

مهاباد - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: در سیزدهمین سفر استانی به اشنویه، ۷۹ مصوبه برای توسعه و آبادانی این شهرستان مرزی به تصویب رسید.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان اظهار کرد: این مصوبات شب گذشته پس از پایان این سفر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت شهرستان اشنویه برگزار شد به تصویب رسید.  

وی افزود: در این جلسه ۷۹ مصوبه شامل ۶۷ مصوبه عمرانی و ۱۲ مصوبه اقتصادی برای شتاب بخشیدن به روند توسعه، پیشرفت و آبادانی شهرستان اشنویه به تصویب رسید.  

استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: در قالب این مصوبات ۹۸ پروژه عمرانی در بخش های مختلف در شهرستان اشنویه اجرا می شود.

معتمدیان ادامه داد: در سیزدهمین سفر شهرستانی به میزبانی اشنویه مسائل و مشکلات و راه های توسعه این شهرستان در قالب بازدید از روستاها و دیدارهای مردمی بررسی و ارزیابی شد و تصمیمات خوبی به ویژه در حوزه راه روستایی، بهداشت و سلامت از جمله تکمیل بیمارستان این شهر و توسعه فضاهای آموزشی اتخاذ شد.  

فرماندار: ۷۹ مصوبه برای توسعه و آبادانی اشنویه به تصویب رسید

به گزارش ایرنا، در این سفر شهرستانی استاندار آذربایجان غربی با عشایر و روستاییان «گندملاعیسی»، «آغبلاغ» و «بیژن آباد»، مردم شهر «نالوس» و اقشار مختلف مردم اشنویه و نخبگان این شهرستان دیدار و از چند واحد تولیدی و طرح نیمه تمام عمرانی نیز بازدید کرد.  

برپایی میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان در مسجد جامع این شهر به منظور پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم و برگزاری نشست شورای توسعه و برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه  استاندار آذربایجان‌غربی به اشنویه بود.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و با کشورهای عراق و ترکیه هم مرز است.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha