۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84812259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سومین مرحله مسابقات لیگ کاراته کشور در زنجان آغاز شد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات کاراته استان زنجان گفت: سومین مرحله از مسابقات لیگ کاراته ایران با حضور ۲ هزارو ۵۶۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور از روز سه شنبه در زنجان آغاز شد.

اکبر نوروزی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها که مرحله پایانی از سومین دوره مسابقات کاراته وان است، ۸ نفر برتر رنکینگ مجموع سه مرحله کاراته وان به همراه چهار نفر سکونشین این دوره به مرحله بعدی مسابقات انتخابی که تحت عنوان قهرمان قهرمانان است راه پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: این نفرات با مدال آوران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان ۲۰۲۱ به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت ۲ نفر برتر از هر وزن به اردوی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال که طی روزهای ۴ تا ۸ آبان ۱۴۰۱ در قونیه ترکیه برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

این مسوول ادامه داد: طبق برنامه ریزی ها، مسابقات پسران طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ تیر و با حضور یک‌هزارو ۲۳۱ ورزشکار و دختران نیز طی روزهای ۱۸ تا ۲۱ تیر ۱۴۰۱ و با حضور یک‌هزارو  ۳۲۹ ورزشکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمانبندی این مسابقات نیز اظهار داشت: طی روزهای سه شنبه ۱۴ تیر، کاتا تیمی و انفرادی تمام رده‌های سنی پسران، چهارشنبه/ شنبه ۱۵ تیر/ کومیته تمامی اوزان رده نونهالان و نوجوانان پسران، پنجشنبه ۱۶ تیر، کومیته تمامی اوزان جوانان پسران و جمعه ۱۷ تیر، کومیته تمامی اوزان زیر ۲۱ سال پسران برگزار می شود.

 دبیر هیات کاراته استان زنجان ادامه داد: بر این اساس شنبه ۱۸ تیر  سال جاری نیز  کاتا تیمی و انفرادی تمام رده‌های سنی دختران، یکشنبه ۱۹ تیر، کومیته تمامی اوزان نونهالان و نوجوانان دختران، دوشنبه ۲۰ تیر، کومیته تمامی اوزان جوانان دختران و سه شنبه ۲۱ تیر، کومیته تمامی اوزان زیر ۲۱ سال دختران انجام خواهد گرفت.

به گفته وی، وزن کشی و پذیرش هر رده روز قبل برگزاری مسابقات آن رده از ساعت ۱۱ الی ۲۰ شب انجام خواهد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: تیم کاراته زنجان در این دوره با ۶۰ ورزشکار دختر و پسر حضور یافته و امیدواریم با توجه به میزبانی مدال های رنگارنگ بیشتری را با توجه به ظرفیت های خوب این رشته کسب کنیم.

وی یادآوری کرد: پیش از این ۱۰ کاراته کار زنجانی که در دومین مرحله از مسابقات لیگ کاراته وان ایران که اردیبهشت امسال در کرمانشاه برگزار شد، توانستند سه مدال رنگارنگ را کسب کنند.  

گفتنی است، سومین مرحله از سومین دوره رقابت‌های لیگ کاراته وان ایران از ۱۴ تیر تا ۲۱ تیر  امسال در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب استان زنجان با حضور  بیش از ۲ هزار و۵۰۰ ورزشکار برگزار می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha