۲۰ مرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۴
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84850044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان همدانی در مسابقات کشتی کشوری ۲ مدال کسب کردند

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۲ دانش آموز این استان در مسابقات کشتی کشوری صاحب مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان «محمود نقوی» افزود: مسابقات ورزشی کشتی دانش آموزی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول در ۲ رشته کشتی آزاد و فرنگی با شرکت هزار کشتی گیر از ۳۱ استان کشور در ۱۰ وزن، به میزبانی استان خراسان رضوی از ۲ مرداد آغاز شد.

وی با بیان اینکه تیم منتخب استان همدان با حضور ۱۰ کشتی گیر در این رقابت ها حضور یافت ادامه داد: تیم کشتی دانش آموزی استان با حضور محمدحسین شعبانلو، مهدی سلگی، امیرمحمد گرجی، امیرمهدی ترکمان، باربد باقری، امیرسیف فیض الهی، نوید سلگی، یاسین فراهانی، علی غفاری و علی ابوالفتحی ۱۰ نماینده استان بودند.

نقوی خاطر نشان کرد: تیم کشتی دانش آموزی استان همدان به مربیگری سهراب عبدالباقی در این رقابت ها بر روی تشک مسابقه حاضر شدند و در پایان این رقابت ها محمدحسین شعبانلو کشتی گیر وزن ۴۵ کیلوگرم استان موفق به کسب مقام دوم و علی ابوالفتحی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم با کسب مقام سوم مدال های نقره و برنز این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: منتخبین برای آمادگی و اعزام به مسابقات جهانی دانش آموزی که در کشور چین برگزار می شود، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

استان همدان حدود ۳۰۷ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha