۳ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۰۲
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84865339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی قاطع صنایع هرمزگان در برابر سفیر گفتمان تهران

بندرعباس - ایرنا - دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شد و درنهایت تیم صنایع هرمزگان تنها نماینده هرمزگان در این رقابت‌ها به دیدار تیم سفیر گفتمان تهران رفت و با چهار گل میهمان خود را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاگردان هادی بزوال در تیم صنایع هرمزگان در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند و محمد رضا دهقانی روی پاس سرگروه تیم محمد بنی‌اسدی دروازه مهمان خودرا بازکرد.

به دنبال این گل، میزبان دست از حمله های خود نکشید و بعد از هدر دادن چند فرصت گلزنی، علی جوذری در دقیقه ۱۵ موفق به گشودن دروازه حریف شد تا نیمه نخست با پیروزی به رختکن بروند.

در نیمه دوم بازهم صنایع  تیم برتر میدان بود تلاش تیم سفیر گفتمان برای باز کردن دروازه صنایع با درخشش محمد علی میرزایی سنگربان این تیم ره به جایی نبرد و از دقیقه ۳۵ تیم سفیر گفتمان رو به بازی پاور پلی آورد که با اشتباه بازیکنانش دوبار توسط محمد حسین بازیار و حسین رحیمی دروازه‌اش باز شد.

این بازی در پایان با نتیجه چهار بر صفر به سود صنایع هرمزگان به پایان رسید تا نماینده هرمزگان سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند و در جدول رده‌بندی ۱۴ امتیازی شود.