۲۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۲۷
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84885050
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۵ درصد مشترکان برق در کردستان به اطلاعات آنلاین مصرف دسترسی یافتند

سنندج- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: هم اکنون ۶۳۸ هزار مشترک در استان (۸۵ درصد مشترکان) می‌توانند به صورت آنلاین و از طریق تلفن همراه مصرف برق خود را مشاهده و مدیریت کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت برق کردستان، هیوا خرم روز دوشنبه اظهار داشت: به تعداد مشترکان ذکر شده، برچسب QR-Code بر روی کنتور برق مشترکان بخش‌های خانگی و تجاری در کردستان نصب شده است.

وی از پیشرفت ۸۵ درصدی نصب برچسب QR-Code بر روی کنتورهای برق در استان خبر داد و افزود: نصب برچسب با هدف دسترسی آنلاین و سریع مشترکان به میزان و روند مصرف انرژی انجام می شود که این بستر می تواند زمینه مناسبی را برای مدیریت مصرف برق فراهم کند.

 معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه اجرای این پروژه که از شهریورماه سال گذشته در استان آغاز شده است، ادامه داد: شهرستان کامیاران اولین و تنها شهرستانی است که با نصب حدود ۴۴ هزار برچسب QR-Code، کنتور برق همه مشترکان آن در ۲ بخش خانگی و تجاری تجهیز شده است.

خرم با بیان اینکه اجرای این پروژه در سایر شهرستان های استان از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته همه کنتورهای برق مشترکان خانگی و تجاری در استان تا پایان سال ۱۴۰۱ مجهز به برچسب QR-Code می شود.

وی اظهار داشت: با نصب این برچسب ها مشترکان به آسانی می توانند از طریق دوربین گوشی هوشمند خود به اطلاعات مصرفی اشتراک خود دسترسی داشته باشند و با لمس لینک، قبض برق خود را نیز پرداخت کنند.

به گفته خرم، کاهش مراجعات حضوری متقاضیان خدمت به شرکت و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق در سطح استان از مزایای اجرای این طرح است.

در حال حاضر ۷۲۰ هزار مشترک در کردستان در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و کشاورزی از خدمات شرکت توزیع نیروی برق بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha