تیم والیبال دُرنالار ارومیه میزبان ملوان تهران

ارومیه - ایرنا - تیم والیبال دُرنالار ارومیه در چارچوب هفته ششم مسابقات لیگ دسته یک کشور روز جمعه ۲۲ مهر در سالن غدیر این شهر میزبان تیم ملوان تهران است.

به گزارش ایرنا، شاگردان امیر ملک زاده در تیم‌ دُرنالار از پنج بازی قبلی خود صاحب یک پیروزی و چهار شکست شده‌اند آنها دوشنبه گذشته در دیداری معوقه از هفته دوم لیگ دسته یک، مقابل زرین اسکان میاندوآب با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند.

هم اینک و در پایان هفته پنچم این دوره از مسابقات تیم دُرنالار ارومیه با یک برد و چهار امتیاز در رده هشتم جدول ۱۱ تیمی گروه یک مسابقات قرار دارد.

سی‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران با حضور ۲۲ تیم در دو گروه مقدماتی از روز دوشنبه ۲۱ شهریور آغاز شد.

این رقابت‌ها با دو نکته مثبت نسبت به سال گذشته آغاز شده که نخست افزایش تیم‌های شرکت کننده از ۱۸ به ۲۲ تیم است و دومین نکته مثبت شروع مسابقات ۶۷ روز زودتر از سال قبل است که این موضوع فشردگی مسابقات را کاهش می‌دهد.

تیم‌های دُرنالار ارومیه، شمس، مقاومت بسیج، نصر امید، توپکا بابلسر، مس سونگون، کندوان شمال نور، زرین اسکان میاندوآب، عقاب نهاجا، طلوع سیپد باران انزلی و ملوان تهران در گروه الف این رقابت‌ها با هم مسابقه می‌دهند.

در گروه ب نیز رازین پلیمر، مس شهر بابک، رعد پدافند هوایی، والیبال میبد، گل‌گهرسیرجان، دخانیات، افق قم، چادرملو اردکان، مهر ماه اسپادانا اصفهان، شهرداری شهریار و فولاد مبارکه سپاهان تیم‌های شرکت کننده در مسابقات هستند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران که نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۲۲ شد، با حمایت شمس در لیگ دسته یک حضور خواهد یافت تا بازیکنان این تیم از هم اکنون برای رقابت‌های قهرمانی جهان سال ۲۰۲۳ آماده شوند.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۱ نیز به صورت تک مسابقه است.

قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۲ را به دست خواهند آورد.

در این رقابت‌ها همانند سایر مسابقات والیبال، تعداد برد اولویت بر امتیاز دارد و تیم‌ها در جدول مسابقات ابتدا بر اساس تعداد پیروزی، امتیاز، معدل ست و معدل پوئن‌های کسب شده، رتبه‌بندی می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha