بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند

ارومیه - ایرنا - مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی گفت: بازرسان حقوق شهروندی دادگستری این استان از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها، مراد فتحی اظهار کرد: در این دیدار بازرسان حقوق شهروندی ضمن حضور در داخل بندها و اماکن مختلف با زندانیان در محل گفت وگو و به درخواست‌های آنها رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت نگهداری، بهداشت و درمان، وضعیت مددکاری اجتماعی و بررسی مشکلات قضایی از اقدامات مشاوره‌ای و برنامه‌های بازدید این گروه از بازرسان حقوق شهروندی بود.

بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند

مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سرپرستی گروه بازرسان بازداشتگاه اشنویه را حجت الاسلام محمدپوری معاون منابع انسانی دادگستری و حاتمی رییس حفاظت و اطلاعات ارشد قوه قضاییه در استان بر عهده داشتند، افزود: با بررسی موارد بازرسی و گفت وگو با زندانیان طی مرقومه در دفتر یادبود زندان رضایت خود را فعالیت‌های مسوولان و کارشناسان بخش‌های مختلف این ۲ مرکز تامینی و تربیتی استان اعلام کردند.

دیدار نماینده دادستانی کل کشور با متهمین اتفاقات اخیر در ارومیه

به گزارش ایرنا، مدیران جهادی حوزه‌های علمیه کشور روز گذشته با متهمین حوادث اخیر در زندان ارومیه دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام جلیلی نماینده دادستانی کشور و حجت الاسلام محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی طی ۲ روز حضور در بندهای پذیرش متهمین حوادث اخیر با آنان دیدار و در خصوص مسایل روز و اتفاقات بحث ارشادی و برنامه‌های فرهنگی گفت و گو کردند.

بازرسان حقوق شهروندی از زندان بوکان و بازداشتگاه اشنویه بازدید کردند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha