یک واحد تولیدی در تکاب با حمایت دستگاه قضایی به چرخه تولید بازگشت
عکس تزئینی است

ارومیه - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازگشت به چرخه کار و تولید شرکت لوله پولیکای پی وی سی افشار شهرستان تکاب پس از ۱۴ سال با ورود و حمایت دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری، ناصر عتباتی روز شنبه اظهار کرد: این شرکت بر اثر سوء مدیریت و بدهکاری به بانک ملت سال‌ها از چرخه تولید، خارج و فعالیتش متوقف و سند مالکیتش نیز توقیف شده بود.

وی ادامه داد: مشکلات این واحد تولیدی در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی مطرح و با مساعدت‌ها و تصمیمات اتخاذی در قالب مصوبات، زمینه رفع مشکل و بازگشت به چرخه تولید این واحد تولیدی فراهم شد.

عتباتی افزود: در راستای اجرای مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان با دستورهای صادره دادستان تکاب به موضوع ورود و با پیگیری‌های مستمر اجرای مصوبات، ضمن بازدید از شرکت مذکور و برگزاری چندین جلسه با حضور مسوولین ادارات ذیربط به موارد مطرح شده رسیدگی شد.

وی با اشاره به توافق رییس بانک ملت شعبه تکاب و مالک شرکت جهت حل و فصل مشکل، اضافه کرد: با رفع توقیف ماشین آلات و فک رهن سند مالکیت با دستور دادستانی، شرکت مذکور مجددا احیا و به چرخه تولید بازگشت.

آزادی زندانی توسط ۳ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از آزادی یک زندانی توسط سه دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه خبر داد.

عتباتی افزود: سه نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه به مناسبت جشن فارغ التحصیلی خود، در یک حرکت نمادین و خداپسندانه با پس اندازهای خود به جلب رضایت شاکی خصوصی یکی از محکومین زندان مرکزی ارومیه اقدام و زمینه آزادی وی را فراهم کردند.

ویادامه داد: این دانشجویان با پرداخت مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال در حق شاکی این زندانی، وی را که از سال ۱۳۹۷ بعلت عدم توانایی در پرداخت و رد مال محبوس آزاد کردند و به کانون گرم خانواده بازگرداندند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha