دبیرخانه دائمی همایش پژوهشی شهید فخری‌زاده در مازندران آغاز به‌کار کرد

ساری - ایرنا - دبیرخانه دائمی همایش پژوهشی شهید فخری زاده عصر یکشنبه باحضور مسوولان ملی و استانی در مازندران به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیینی که عصر یکشنبه با حضور مسوولان ارشد استان مازندران، وزارت علوم و فرزند شهید فخری زاده در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان مازندران برگزار شد، دبیرخانه این همایش پژوهشی به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

در اولین همایش پژوهشی شهید فخری زاده که در ساری و به صورت استانی برگزار شد ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۴۸۲ اثر قابل قبول ارزیابی و در آیینی به نفرات برتر با اهدای جوایزی قدردانی شد.

به گفته معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران قرار است این همایش در سال های آینده به صورت ملی و با حضور مسوولان ارشد کشور در استان برگزار شود.
ترغیب کارکنان دولت و خانواده های آنان به اجرای طرح های پژوهشی، جلب توجه دانشجویان به تدوین پایان نامه و رساله های تقاضا محور و همچنین اتصال دانشگاه، دستگاه های اجرایی و صنعت از اهداف برگزاری همایش پژوهشی شهید فخری زاده عنوان شده است.

به گزارش ایرنا، پیشتر در آیینی که روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه در تهران با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد استانداری مازندران رتبه نخست پژوهش و نوآوری را در میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد و در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران از سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار برتر تجلیل شد که امید محبی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار مازندران به نمایندگی از استاندار، تندیس و لوح تقدیر را از محمدعلی زلفی گل دریافت کرد.
انتخاب استانداری مازندران به عنوان رتبه نخست کشور در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد یکساله معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در حوزه پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی از سوی وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده است.
همچنین در همایش امروز پژوهشگران برتر استان مازندران در حوزه های مختلف صنعتی، دانشگاهی و ایده های برتر از سوی استاندار مازندران تجلیل شدند و دبیرخانه دائمی جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha